Snadder! Satser vi på 1mill usd stk innen 2030?
Voldsomt som denne skulle gå om dagen da!
Burde vel konsolidere litt snart for å få krefter til videre byks opp? Noen med oppdatert TA?
Krypto og gull bykser. Smittetallene går feil vei hver dag. Det spås høy arbeidsledighet fremover og konkursras i en del sektorer. Er investorene redde for at dagens pengesystem kollapser?
Venter på overgangen fra FIAT til crypto, bare et spørsmål om tid slik FED fucker opp sin egen currency
Lite pust i bakken før den skyter fart igjen?
Jeg venter på å se hvordan denne regresjonstrenden vil se ut når den får utvidet seg til å bli like bred som nedtrenden var. Den rakk jo nesten å nå helt opp til 16.000 i dette legget, så det gir et pent utgangspunkt.
Se hvordan funding nå endrer seg:
Ser for meg at vi med så my trykk oppover at støtten holder (det viser seg ganske kjapt nå… ).
Og at den på onsdag/torsdag begynner og vise styrke og forhåpentligvis fortsetter ferden oppover.
Update:
Holder seg over støttelinjen og fortsetter forhåpentligvis oppover. Om den bryter nedover er det sannsynligvis noen uker til den begynner å prøve seg igjen
Denne så jeg virkelig, virkelig ikke komme. Skeptikerne snur en etter en nå
15760 nå
Meget bra dette. Hvis alle forstår at det og bare trykke penger ikke går i lengden så har bitcoin startet en ny reise nå. USA har så mye gjeld og trykker mer og mer penger. Bitcoin kan bli den første frie valutaen noensinne. (Siden gullstandarden) (men den og hadde begrensninger forde det kunne bare finnes nytt gull) Denne gangen litt mer moden en sist og mange større aktører. Alle bør ha 1% av portofølgen i bitcoin.
Riot blockchain,inc.
Over 16 000!
En stop loss raid vi ser nå før videre oppgang? Eller fakeout?
Trøbbelet med å kjøre stoploss raid nå er jo at onchain metrics antyder at whales kjøper ganske hissig.
Fortsetter å kjøpe jeg også. Dette ser bare bedre og bedre ut. 0ver 20% av portisen i Bitcoin nå.
Hvor kjøper du? Coinbase er syke avgifter på syns jeg. Har prøvd kraken for lenge siden. Fikk ut pengene der og. Så funker hvertfall
Bitmynt, bitstamp, mirai, coinbase har jeg begynt, synes alle funker greit. Har ikke så mye å si med avgifter på en asset som stiger med 100% i kvartalet