Binance er nr. 1 på det aller meste
Flytt det fra coinbase til coinbase pro, det som var gdax mener jeg å huske. Da får du lavere avgifter
Jeg kjøper på Coinbase. Fikk en stund tilbake høre at de var veldig sikre og har bare holdt meg der siden…
Første forsøk på 16000 som støtte nå
Har ringt meg to personer den siste uka som lurer på Bitcoin. Mulig det ikker er bevegelse på goggl. Men her er det dramatiske forandringer
Ikke mange ønsket å kjøpe på 3k, men når man passerer ath så tenker jeg en del begynner å vurdere å kjøpe igjen…
Må vel komme et pullback snart? tenkte å ta en inngang ved neste naturlige sted for konsolidering.
Trøbbelet er at det kan komme 30% pullback som varer i et par timer eller noen dager
Ja ting går fort i krypto verdenen det er sikkert, får heller være litt mer på vakt denne gangen.
" (If one does not believe “this time it’s different”, which in my opinion is often expensive words.) " Han har vel ikke zoomet langt nok ut etter min mening. De som har solgt i starten på bullmarket har ikke gjort lure valg. Om de så solgte på 30 cent, én dollar eller 200 dollar.
Det eneste jeg har gjort rett i Bitcoin i år er de jeg har kjøpt og bare lagt rett på wallet
Ja enig, rett i wallet eller staking dersom enn har den type krypto. Høy giring kan være fryktelig gøy, men man blir nok straffet i det lange løp
Undersøkte dette for en tid tilbake og fant tre fine punkter for kjøp av bitcoin i bull-mode. Det ene er etter 30% fall som @Savepig nevner. Det andre er når kursen er et sted mellom 50 og 200 MA i daglig timeframe. Og det tredje er når daglig RSI er rundt 30. Holder med å følge med på en av disse såklart.
Om vi får en liknende oppgang som sist, så bør disse dippene oppstå ca hver tredje mnd, og 4-5 ganger før kursen går over i kapitulasjon
Prøver å slå meg til ro nå med at mens BTC ligger ubrukt på Bybit, så har jeg jo uansett eksponering 1x mot bitcoin, og det er jo ikke verst bare det!
Nå er Bitcoin den største enkeltposisjonen i porteføljen for første gang.
Jeg bruker det nå, får renter på noe av bitcoinen min.
Greit å vite om at de hadde en irriterende Security breach i år:
Defi generelt er jo en bra greie. Man kan gire opp porteføljen sin, få renter på sine krypto eller låne til vanlige formål eller til shorting for den saks skyld. Men samtidig så overlater man hele kontrollen over sine assets til en 3.part og må da stole på disse…