Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Meg du svarer her? Da tror jeg nesten vi diskuterer 2 forskjellige emner :sweat_smile::see_no_evil::see_no_evil:

2 Likes

Jeg økte litt mer i bitcoin på dette fallet og. Nærmer meg en halv bitcoin nå… men jeg tror ting er i endring og dette er starten. Denne digitale valutaen er jo mye bedre i dagens marked en gull og alt annet. Ikke sikkert bitcoin vinner kampen men pr nå er de størst og en god hedge. Starta og kjøpe for 3 mnd siden pgr som mange andre: land låner og låner og har ner gjeld en noen gang, dette er en god sikring.

2 Likes

BTW. Jeg holder på og lese boken :

Dette har virkelig fremskutt mine investeringer i krypto og har gjort meg mer oppmerksom på at vi må tenke langt over hva vi tror er mulig. Kan anbefales selv om den er år pr gammel.

https://www.amazon.com/Inevitable-Understanding-Technological-Forces-Future/dp/0143110373

En så kraftig uten noen skikkelige korreksjoner er nesten verdiløst. Hvis dette var bunnen så er det nesten uvirkelig sterkt!

Vi er allerede opp 400 til :wink:

1 Like

Det er 100% sant buffer. Jeg har lett lenge etter alternativer og lest 100vis kanskje 1000 vis av artikler og ting siste 2-3 år om penger Fiat penger og gull. Bøker om historie og fremtid er lest og ingen ting gjør meg mer sikker enn at det vi har holdt på med er i ferd med og endre seg. For 30 år siden lo alle av internett og ingen store selskaper ville tro på dette tullet… se hvem som eier internett nå. Det er ingen store selskaper men alle andre som produserer alt (Twitter, YouTube , Facebook) vi alle bidrar mer og mer med informasjon og underholdning. Når det kommer til penger er store ting i ferd med og skje. Hvis jeg som privat person hadde lånt så mye penger som USA gjør og ikke betalt ned men bare økt hadde jeg vært konkurs. Men hvorfor kan land låne penger uten kontroll. Noe er i ferd med og skje. (Btw da har jeg 0.5 coins dette må gå inn i portofølgen som alle andre investeringer ) oppside enorm nedside kanskje 50%) men tviler på det etter paypal og store konsern kjøper dette. Tror dette er en sunn korreksjon på vei til neste nivå.

Ser bra ut

Har en følelse av att vi ikke har forlatt 16 000 tallet for siste gang, men satser på ATH først!

Skulle gjerne sett en undershoot under den volumprofilen på 15000

Edit

Det at børsnoterte aktører er nødt til å informere markedet kommer til å gi så myyyye reklame for bitcoin

2 Likes

God morgen når man våkner til Bitcoin over 18000 igjen. Buckle up and join the ride :slight_smile:

1 Like

Ja her kan en se hvor lite de store selskapene eier, men hvor mye det har påvirket kursen i det siste.

Klarte ikke og kopiere text men likte det som står øverst her. (Som jeg nevnte over)

Jøsses! Ifølge teksten din så har også Ray Dalio nå snudd?

Mangler jo nesten bare Warren Buffett da :wink:

Dr. Doom gjør ikke regning med snur før den har steget i noen år til…

…Det han sa ! :laughing:

1 Like

Nå er det helst knapper og glansbilder jeg har plassert i krypto, solgte Ethereum XBT 41,59 SEK, 40% i minus denne uken og Bitcoin XBT 721 SEK rundt 30% i pluss uken før.
Kjøpte Bitcoin XBT igjen på 692 SEK.
Krysser fingrene for at dette er bedre inngang enn forrige gang.
Men blir verken rik eller fattig…

2 Likes

"Bridgewater Pure Alpha II Fund har en negativ avkastning på 18 prosent hittil i år. Bitcoin har skutt 165 prosent i været hittil i år – også etter denne ukens korreksjon. " :wink:

Gjennombrudd på vei frem til Bitcoin ble oppfunnet i 2008

5 Likes

Apropos Dalio. Noen som følger han?
Er selv stor fan og har lest noen av han sine bøker. Men ikke fulgt han så mye de siste to årene.

Har han (eller de som styre fondet) satset på kursfall siden han har nesten 20% tap så langt i år? Det er jo en del milliarder Dollar i tap. Må jo nesten være noe slik da man ser det meste blir pumpet til himmels etter pengetrykkingen.

Jeg skipa julegaver til meg selv i år og kjøpte ner bitcoin :+1:t2: og dette til kidsa i år :+1:t2: .

Jøsses! :+1:men er det vanlig å kjøpe julegaver til seg selv?
Muligens jeg som er uvanlig… :sweat_smile:

1 Like

Hehe … man koser oss litt ekstra til jul . Nå kan jeg følge bitcoin med mer coins. Håper det går veien.

1 Like