Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Ikke så mye inflasjon på 3 år. Desutten er kronen såpass mye svakere nå= gevinst.

1 Like

I tillegg mines det nye bitcoin, som en utvanning. Tipper vi er over ATH inflasjon/utvanning iberegnet.

1 Like

Stemmer, med XBT er bare valutagevinsten ganske betydelig siden jeg kjøpte 9. september.

Dette stemmer, vi er over den gamle market cap ath fra 2017 for en god stund siden

Bull narrativet på dette er at bitcoin har økt betydning som asset klasse og at dette har skjedd veldig under radaren for de fleste

1 Like

Jeg trodde du mente over…!

Riste treet litt nå før vi trøkker gjennom 20 000. Eller hva tror dere? Jeg har ikke solgt noe enda.

Jeg kommer ikke til å selge en dritt før man har charts som viser at bullmarkedet er over

Jeg har forventet at bear trapen i dette bull markedet kommer til å være et eller annet stygt fall fra 22-24k ned til 15-17, og det er planen jeg holder meg til

image

4 Likes

Eneste traden jeg har tenkt å ta er ca 24 000 til 20 000 hvis vi kommer dit før jul. Så hvis vi nærmer oss 30 000 i løpet av 2021 så kommer jeg nok til å selge igjen.

1 Like

Jeg tenker det samme men ned til 12k…! Kanskje 13.

Potensielt opp til $21000 eller ned til $16800 igjen med denne formasjonen:

4 Likes

200 dagers snittet er på en trajectory som den aldri har vært i nærheten av, og 50 dagers ser også veldig sprek ut. Solide bullmarket tegn.

Hvis stimulansepakken kommer nå før jul, så tror jeg vi ser en topp iht det jeg skrev over.

Men både 16, 14 og 12 ser jeg som relevante nivåer å vite om

5 Likes
4 Likes

:rocket: :rocket: :rocket: :rocket:
Følg med!

1 Like

Ikke hør på uttallelser fra folk som har noe å tjene på oppgabg/nedgang. De tenker ikke på deg. De tenker på seg og sine penger.

Lenge siden jeg var fullastet, så han tenker sånn sett litt på meg da :wink:

2 Likes

Meg og …:dart::partying_face::scream_cat::crazy_face:

2 Likes

Begynner så smått å se google trends våkne nå

4 Likes

Wow, sjekk den forskjellen med hypen i 2017 når den var på likt nivå

5 Likes

PayPal lanserer kjøp/salg av Bitcoin for resten av verden i Januar.
VISA kaster seg inn også. Vil gi gi bonusfordeler i form av Bitcoin.

3 Likes

Det har i dag blitt sluppet en dokumentar fra 2018 på youtube som på en utrolig lettfattelig måte går gjennom hele rasjonalet bak Bitcoin, kan sterkt anbefales for de som ikke kjenner caset:

2 Likes