Fortsatt bull denne, satser på at den kan holde seg over 20 000 så vi kan få ordentlig altseason!
Dayly
Ser antydning til å bli litt mer bearish om den blir lenge nede ved 18000
Fortsatt bull denne, satser på at den kan holde seg over 20 000 så vi kan få ordentlig altseason!
$19860 i 2017-penger tilsvarer sikkert $30k i 2020-dollar var det jeg mente.
Du mener det har vært 51% inflasjon siden 2017?
Og du er helt seriøs også??
1,00 Usd i 2017 er sånn 1,06 Usd idag.
Fikk registrert konto hos Coinbase omsider. Det ser ut som de tar over 3% i kostnader ved kjøp. Kan dette være riktig?
Ja. Overfør penge fra coinbase til coinbase pro og kjøp på limit. Tror det er lav eller ingen gebyr på limit. Tror det fins andre som også har veldig lav market maker gebyrer.
Er det forskjell på MiraiEx og Coinbase?
Den må kjempe hardt for å komme seg over den magiske 20000 grensa!
Blir ikke så fristende å selge rett over 20 000 når den først bryter gjennom nå likevel. Så helt ok at det omsettes en del her en stund.
Jeg tror også litt trading mellom 16 og 20 er veldig sunt. Var så mange longs som ble likvidert på siste dippen at de slikker nok litt sårene fremdeles
Se der ja…
Og her:
Ikke så veldig mye som skal til for å få en riktig så pen weekly candlestick
Og monthly taler jo bare veldig så høyt for hvor mye bitcoin er repriset vs 2017
Ja nå har det virkelig vært revansj. Skal vi klare den magiske 20k før jul eller blir det en og to ned igjen. Slik jeg ser det så er det jo bare flere og flere «store» som kjøper og til slutt må jo dette presse prisen over. Utrolig spennende…
JP Morgan Chase said in its latest statement, “The adoption of bitcoin by institutional investors has only begun,
Jeg tror over 20 før jul, men massivt dropp etter det.
Har på følelsen noen gamle travere i BTC-gamet vil kose seg med å presse markedet ned, får det skal opp igjen!
Over 19 500 før i dag. Bryter vi 20k allerede før helgen??
Aner ikke, eneste jeg vet er at det er veldig mange delte meninger om hvor høyt/lavt den skal og når det skal skje!
Jeg har også hørt noen rykter om at kursen skal enten opp eller ned.