Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

I 2017 ble tidligere ath fra 2013 på 1160 brutt. Det endte med en ny ath som var 17x høyere enn forrige. Om historien gjentar seg tilsvarer det en kurs på 340.000 om kort tid. Selv er jeg smått pesimistisk og begynner nok å selge allerede på 100.000.

1 Like

2 Likes

Nå må en kanskje legge Champisen på kjøl…19735 skal vi klare 20000…

:rage::rage::rage::rage::rage:

Nå må du forte deg å ordne opp i dette før toget går fra deg :slight_smile:

Dette er forresten et eksempel på det en del snakker om ang Bitcoin og annen crypto; alle pipene er ikke satt opp, derfor strømmer ikke all potensiell kapital over for øyeblikket. Men flere og flere slike pipes åpnes for tiden, og mer kapital vil strømme til krypto. Så kanskje det er et positivt tegn for deg.

Paypal åpner vel for kjøp av Bicion for over 200 mill kontoer i januar. Økt tilgjengelighet for flere skulle ifølge læreboka bety økt etterspørsel .

1 Like

Åhhh, er så nær

3 Likes

Happy birthday, nå ryker den!!!

8 Likes

image

DING DING DING

6 Likes

Damn, nå sliter bears her. Ser vi 24.000 før jul?

3 Likes

Altså virkelig, fuck my life. Hadde hatt netto +50k på 2h :joy::joy::joy::joy::joy::joy:

Jeg gir opp livet.

2 Likes

Fikk ikke handlet den selv, vet du hvorfor skandinaviske personer ikke får handlet?

Du for ikke lov å handle gjennom zero konto, kun aksje og fondskonto.

Hnnnnnngh

2 Likes

åja, da så… dumt at det er lite btc produkter som kan handles med Zero kontoen.

Må kjøpe ekte varer :rocket::ok_hand:

Jeg vil vel tro at den går litt til, selv om risikoen nå vil øke litt etterhvert som den går videre oppover. Blir ikke overasket om Bitcoin går opp 6% idag og videre imorgen, virker nesten som om det er en 6% grense av og til.

1 Like

Har litt Bitcoin XBT som jeg vurderte å selge nå, men får se hva morgendagen bringer.

1 Like

Det slo meg at akkurat nå er det ingen bitcoin eiere som sitter med et papirtap lengre. Grattis ALLE sammen :sweat_smile:

4 Likes

Hvis du ser bort fra valuta effekten er det i hvert fall riktig :slight_smile: