Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Det er vel motsatt? Btc nådde ny ath mot NOK før Usd pga svakere krone. Skal godt gjøres dersom man har et urealisert tap på Btc nå altså.

2 Likes

Yes i Norge skal det godt gjøres å ha ett tap nå.

Hvilke andre valutaer er det du tenker på da? De må isåfall ha styrket seg mye mot Dollar.

Tenkte ikke på noen spesielle.

Men ser at det kanskje er en brite eller to som sitter i minus

Da kom julen tidlig i år. Nå er det vel ingen tekniske stoppere eller noe. Ut på uprøvd terreng. Tenk når paypal åpner for kjøp og enda flere store skal inn… rakett🚀

3 Likes
1 Like
2 Likes
1 Like

Er det nå det begynner …:scream::scream_cat::+1:t6::point_up:

3 Likes

Går fort nå, kan legge til en tusing

2 Likes

Yep!

Kan det være Libanesere som er på kjøpern? (Blant andre seff)

Alle begynner og kjøpe nå. men som sagt alle ville vente til det ble litt dyrer (Jeg har aldrig forstått det men det er veli slik de fleste menesker er) Kjøpe klær på tilbud, ja takk, kjøpe billig ting som vi ikke trenger bare det står tilbud, Ja takk… men Aksjer og bitcoing når det faller selger alle, og når det blir dyrt skal plutselig alle kjøpe igjen… snodig.

Jeg fikk hanka inn litt til i går på 19800 når jeg inså at den ville gå over 20k. nå vet jeg ikke helt hva som skal stoppe oppgangen… (med mindre usa eller noen sier det blir forbudt eller noe)

Denne vil nok se veldig annerledes ut neste uke

Veldig mange tenker slik ja. Jeg forstår heller ikke den tankegangen.

Jeg synes det høres ut som om du forstår tankegangen i del to av innlegget ditt :slight_smile:

2 Likes

hehe, jeg hadde litt igjen og investere før jeg var full lastet. Enten kunne jeg kjøpe på en ny dipp under 20k, eller så måtte jeg kjøpe på 20k eller rett over. Jeg har alltdi vært overbevist om at hvis den kommer over 20k vil det ta helt av… rett opp. Så det var grunnen. Men økte bare med 10% av totalen… det første var kjøpt i aug (Jeg satt og leste avisen og så at de store gutta begynte og kjøpe og med paypal og alt som kommer måtte jeg inse at dette kan bli stort… VELDIG stort og fikk FOMO panikk og handlett til 11,5.k så falt den ned og heg handlett litt mer jevnt og trutt på 10-15k. ) men prøvde og trade litt det gitt rett i dass…(kan ikke trade når det bare går opp) hehe men hadde 40% opp med alt på 22k så…(De siste på 19.8 de drar jo ned en del men men).

Jeg vet ikke når folk vil sikre gevisnt og trade og vi får en dipp… men jeg tror flere vil inn på dipper en de som vil sikre så 24k er vel neste stopp om 1time til 10dager (Håper vi)

Holy crap, den toppet helt clockrent i streken min fra i går

7 Likes

Lurer på hvor langt opp vi skal :thinking:

Jeg har ikke hørt noen på jobb nevne Bitcoin enda. Så ikke helt fomo enda. Og seddelpressa har vel ikke en gang blitt stilt inn på avkjøling enda. Det skal nok trykkes store mengder tenker jeg.

1 Like

Med 130% avkastning er det fristende å selge, men føler ikke det er noe hype enda.

1 Like