Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Tipper den kommer til å peake forbi 40k i løpet av 2021

4 Likes

Ja, men det blir i så fall en helt annen stigningstakt. Jeg kjøpte 7. September og dette har gått fort oppover. Men veldig interessant at det skjer med såpass lite hype.

1 Like

Det er vel det som er det mest posetivt av alt med denne oppgangen, at det er de store gutta som kommer på banen. Det betyr mindre kortsiktig gevinst og mindre nedsalg. (Kanskje færre stop loss trades). Meget sterkt at den kom så raskt opp til 23.5 og holdes her. Det viser vel bare at det er storibteresse på kjøp ved små korreksjoner. :point_up_2:

Further, there are no signs of large investors looking to book profits, with prices easily rallying to record highs above $23,000. At press time, there are roughly 2,400,000 coins held on exchanges. That’s the lowest since August 2018, according to data source Glassnode, and suggests investors aren’t preparing for a sell off.

2 Likes

Tenker det kan bli på tide å få litt høydeskrekk når vi nærmer oss 30000.

2 Likes

Noen spesiell grunn for dette? Hype?
Spekulere bare, for selv tenker jeg at det begynner å nerme seg en kortsiktig topp for BTC :thinking:

1 Like

40k er faktisk min target price for exit. Nå må jeg kanskje endre den, siden flere tenker i de baner🤔

Mye kommer til å skje mellom nå og da. Du får sikkert tenkt deg om opp til flere ganger :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Ja, kan være det, var litt stygg den som kom nå, spess i Etherium. Må vel føle seg litt frem underveis, ser ut som om vi har brutt med det første bullrunnet her i hvert fall, går nok litt tregere fremover.

Siden vi gjetter litt på pris i kveld vil jeg og være med. Tipper opp til 29k i dette rallyet. Ned til 20k. Opp til 100k i løpet av 2021. Så tror jeg vi vil nærme oss 200k før bullrunnet er ferdig i denne syklusen.

1 Like

Var du med på sist bullrun Morti?

Ja har vært med på 2 før. Doblet begge gangene. Og så satt jeg inne med et veldig lite beløp lenge. Står faktisk opp 4500% på kontoen siste 5 år :joy: Må innrømme jeg ikke helt skjønner det. Tror det er slik det henger sammen. Men den ene doblingen min var for mer enn 5 år siden. Tror det var 378 dollar en bitcoin kostet første gang jeg doblet.

Sykt å si det, men siden det er krypto vi snakker om så er det nesten godt gjort at du “bare” doblet når du var med helt fra 300 tallet.

Satser på at vi går kjapt opp til 40k, med en god og lang altcoins season etterpå😊

Satse på at eth styrker seg litt mot btc fremover, men har ikke sett slik ut i det siste.
Interesant å tippe hvor høyt, så slenger ut en påstand:
23 000 i mars
100 000 i oktober Fordi tallet er rundt og det er 4-5x ish fra forrige topp. Likt som forrige byks

1 Like

Må summe seg litt

2 Likes

Synes den har summa seg nok nå.
Sittet å teller på knappene med mine 28 XBT😊, som jeg gjorde for et par dager siden.
Da holdt jeg meg unna, spørs om det ikke er lurt å hoppe ut før helga, men kjipt å selge når den er ned nesten 4% i dag (XBT)

Spørs mye du har inne og hvor langsiktig du er. Er du veldig tungt inne kan det være en ide å jekke ned litt i hvert fall. Tror ikke den går under 20000 med en gang, selv om det er mulig. Oddsen er nok for videre oppgang om ikke alt for lenge.![image|690x516]

Er nok ganske trygg innenfor dissen linjene

2 Likes

Kan heller ikke se at den skal så mye nedover akkurat nå. Den tar seg vel bare en pustepause før det går nordover igjen! Med god gevinst sitter jeg foreløpig rolig og ser an men så er jo situasjonen anderledes for de som ikke har Bitcoins og ikke kan gjøre handler i helga!

1 Like

Ikke tungt! 28 stk XBT, ca 900 sek per stk.
Jeg kommer ikke til å satse hus og hjem på bitcoin, men kanskje doble om den skulle falle.

Tenkte det var 28 stk ekte vare jeg, det hadde vært litt tyngre! :smile:
Men jeg tror det kan være lurt å ha is i magen og være i dette gamet i 2021. Så mange som sier at historien ikke gjentar seg og blabla. Men det har jo vært sagt under hvert bullrun…
Når også proffene nå kommer på banen i stor skala, som vi ser, og investerer så kan det bli morsomt!

Men det skal vel sies at jeg kanskje er litt inhabil som tok ut alle aksjeinvesteringer og satte inn i krypto for et år siden :slight_smile:

3 Likes

Men tbh, det har krydd av negative spådommer, også her på forumet. Alle har tatt feil. Og alle som har investert sub tidligere ATH og holdt posisjonen er i pluss.
Og nå skjer dette:
https://www.bloomberg.com/news/articles/2020-12-15/fund-managers-see-bitcoin-trade-crowded-as-institutions-jump-in

Dette en god oppsummering i mine øyne:

3 Likes