Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Dette var deilig mimring på en fredag. Bitcoin suverent største enkeltposisjonen min nå

Mens her er den jeg mistet. Hadde en vanvittig herlig posisjon og inngang i den, men ble ristet løs da jeg hadde alt for lav conviction og trodde alle børsene skulle krakke . :frowning:

2 Likes

Her er min mimre-post, litt annet utfall :joy: jeg klarte til og med å selge på vei ned og ikke riktig komme meg inn igjen! :man_facepalming:

Edit: nettopp dette som skjedde med meg:

1 Like

Er et nådeløst spill det her, hver gang man tror man har lært så viser det seg det trengs mer trening. :stuck_out_tongue:

4 Likes

Nå ser grafen fin ut :slight_smile:

1 Like

Villt sterk. Alle dipper kommer til å bli kjøpt i lange tider.

Har gått ut av alle margin posisjonene mine på BTC og ETH nå, tar de inn igjen så snart neste runde med likvideringer av overstretchede longs blir tatt ut

Pirket gjennom forrige topp og ypper seg mot 24000
Edit: DER GIKK 24000!

5 Likes

2 Likes

Kjøpte mer på 23.100 tror dette er bare begynnelsen. Hørte ett par YouTube videoer og nyheter. Og siste par månedene har de store kjøpt 170% av alle nye coins, (dette er bare 2-3 av de største) som alle andre følger. Så når de kjøper kjøper andre enda mer. (Samme som meglere, først kjøper de store så sier de ifra at de har kjøpt så får vi (hobby investorer beskjed og kjøper). Det andre er at de som har kjøpt disse tar de off trading og planlegger heller for og kjøpe mer en å selge.

Ser ikke hva som skal stoppe dette toget enda…

2 Likes

Bare til advarsel. Weekly RSI er på 88.

1 Like

Det er et høyt tall, men sjekk hvordan rsi så ut gjennom 2017

1 Like

Ja det er helt sinsykt… men og noe av grunnen i går var short dekning på 23.600 vist nokk. Jeg trodde og at paypal bitcoin ikke skulle bli tilgjengelig før Jan neste år, mennså kom jeg over denne :

*11/12/20 Update: We are pleased to announce that all eligible PayPal accountholders in the U.S. can now buy, hold and sell cryptocurrency directly with PayPal. Download the PayPal app or log in to your account to learn more.

Det betyr jo at enda merfolk kan enkelt kjøpte bitcoin, nå som «alle» begynner og snakke om det igjen og de kan enkelt kjøpe tror jeg presset vil holde seg. (Men det vil nokk svinge…)

• Social media is lighting up with bitcoin-related chatter as mainstream audiences pay increasing attention to bitcoin’s sustained rally. Tweets about bitcoin nears three-year highs Thursday …
2 Likes

Hva skjer med de som satt short med CME futures når vi stengte på fredagskvelden?

2 Likes

Er vi i ferd med å rase videre?
Glad jeg ikke er tungt inne med XBT, men er en langsiktig så er det ikke ille, men det kan kanskje gå noen år etter neste bølgedal før en er oppe igjen?
Hvor langt ned tror du vi skal når vi passerer toppen?

Nå i kveld sitter jo Elon og tweeter bare om Bitcoin, tror man ikke skal tenke at bullmarkedet er over helt enda for å si det sånn.

Hvor stort fallet blir etter toppen er jo bare et spørsmål om hvor crazy parabolsk den siste meltupen blir.

1 Like

Det er litt å gå på, for å si det mildt!

Er det mulig å få eksponering mot Bitcoin fra Nordnets Investeringskonto Zero?

Skjønner at det sikkert er bedre å kjøpe direkte på en kryptobørs, men sitter med mye gevinst og vil nødig realisere da det utløser mye skatt.

Prøvde å kjøpe dette XBT sertifikatet, men det gikk visst ikke fra den kontotypen…

Tror ikke staten ønsker skattefritak for Bitcoin-gevinster…

Det eneste valget du har er nok å kjøpe aksjer til bitcoinselsskap, som f.eks dette som vi har en tråd om her

1 Like

En del kortsiktig risk her, potensiale for at vi ser 20000 hvis vi nærmer oss 22000. Sitter klar til å shorte om muligheten byr seg.

Begynner å se trygt ut nå for idag, Vix har toppet og mange indexer bedrer seg.

Ups, Bitcoin lever sitt eget liv…

1 Like

4 Likes