Noen som vet åpningstidene for å handle XBT Bitcoin i jula?
Tipper det er stengt helligdager…
Men vanlig åpningstid i morgen?
Stikker den nå???
TV alarmen min hylte
Blir du oppe hele natta de eller Får ikke roen nå vet du
Nå blir det $2000 på hver amerikaner. Bull for bitcoin
Du tror de kjøper 0.09 BTC for pengene?
Nei de pengene vil bare føre til inflasjon. Som er bra for bitcoin. Det er en god grunn for at ikke alle politikere rundt om bare deler ut penger til befolkningen.
Ok. Da misforstod jeg deg
Høres ut som rene sovjetstaten
Jeg hadde en miks av alle men bestemte meg for noen mnd siden for all inn i bitcoin. Jeg tror du kan tjene mer penger på riktig treff av alternative coins men mye mer risk. Nei for meg er bitcoin først og størst og jeg tror de kommer til og holde denne posisjonen lenge.
Uten noen mulighet for flere transaksjoner enn det vi har sett siden 2017 i Bitcoin, så er nok posisjonen til Bitcoin langt fra trygg.
Først og størst er jo bra. Men å betale 10 usd+ i fees bare for en transaksjon tror jeg blir i mestelaget for hvermansen. Blir jo tregere og dyrere desto flere som bruker det.
Raskt og dyrt kan man forstå, men tregt og dyrt tror jeg ikke er fremtiden. Så er det jo andre blokkjeder som er lynraske og så og si gratis som også kan brukes til mye annet. Men hvem som vinner det løpet er jo vanskelig å si. Treffer man feil altcoin så forsvinner pengene fort ja.
Bitcoin blokkjeden kommer til å være det nedre laget og primære verdibæreren i en stack av teknologier
Og jeg må si at jeg har ikke hatt en eneste bitcoin transaksjon i det siste som har vært hverken treg eller dyr.
Spørs jo hva man regner som tregt og dyrt da. Snakker ikke om en transaksjon på en børs. Men sende fra en wallet til en annen.
At bitcoin er ett spill er det liten tvil om. (Bra en ikke har XPR i hvertfall .
Jeg har ikke gått inn med hele «trygda» for og så det sånn, men 1-2% av portofølgen (0.66 btc)for og spre risk og for å ha noe som jeg tror kan være en hedge mot ekstrem gjelds oppbygging i USA. Jeg har fulgt dette lenge og skjønner ikke hvordan de skal få stoppet dette. Da tror jeg lagring av penger i crypto er en god mulighet. Men helt enig st btc vinner nok ikke kampen som bruk og betaling men gjerne som en referanse for andre coins.