Ny ATH
… the sky is not the limit…
Var helt sikker på at taket på antall bitcoin var satt, men her står det at det muligens kan bli flere.
Noen som vet noe om dette? Jeg trodde nettopp det at valutaen ikke kunne utvannes var et veldig viktig rasjonale bak troen på BTC for mange.
“In fact, there are only 21 million bitcoins that can be mined in total. Once miners have unlocked this amount of bitcoins, the supply will be exhausted. However, it’s possible that bitcoin’s protocol will be changed to allow for a larger supply. What will happen when the global supply of bitcoin reaches its limit? This is the subject of much debate among fans of cryptocurrency”
Tre måter for Bitcoin å overleve på lang sikt:
- Satoshi sin metode: mange mindre gebyrer betaler de som miner
- Todd sin måte: inflasjon og flere enn 21 millioner coins
- Maxwell sin måte: få høye gebyrer
Maxwell sin metode fungerer ikke på grunn av økonomiske årsaker. Brukere vil bare flytte til konkurrerende blokkjeder med rimelige gebyrer. Satoshi sin metode er avvist av de som styrer i Bitcoin nå i dag. Da gjenstår bare Todd sin metode…
Det er over 100 år til alle er ferdig minet så man har jo noe tid å finne det ut på
Jeg tipper at innen det så har man funnet noe nytt. Det er jo slik verden er. Hver sak har sin prime og så kommer det noe annet og tar over.
…Så fantastisk bra gjordt at det er…Fanatisk
RT 26 381 så sjukt den går nå da
450 på bitstamp
Nå ser vi nok retail fomo begynne å kicke inn
Wtf…
Det er nok bare snakk om tid før vi leser om Warren Buffett og Ray Dalio kjøper Bitcoin.
Mulig de er på kjøpern, men sitter kanskje litt langt inne å si det.
27.700 er ganske mye
Hva sier stearinlysa dine?
Nei hva skal man si. Parabolsk og mye høyere enn jeg trodde den skulle gå i år
Nå er vi der at en 30% korreksjon fra topp mer eller mindre kan bunne ved ca 20.000
Tenk på alle som satt short i cme futures da børsen stengte
Det som er ekstremt er og volumene som handles. Jeg trodde det skulle ned i jul osv …
Og hvis det du sier at folk har gått inn short før jul, betyr det at de må dekke tap ved åpning?
Men McAfee sa jo…
Ikke mange dagene igjen nå før han må spise pikken sin