Keep it going.
Blir spennende. Jeg tror jeg sitter over nyttår uansett, usikker.
Blir en «grei» restskatt for 2020 uansett…
Blir det en skikkelig korreksjon kommer jeg nok til å øke.
Ja jeg har ingen interesse av å selge i det hele tatt, målet mitt for 2021 ligger på 40+
Men har en slump btc for å prøve å trade med btc og eth
Jeg har kun en liten pott uansett, men kunne gjerne doblet.
I bitcoin så kan jo små potter bli store, og motsatt.
Flusha Bitcoin posisjonen på 27500, synes den er litt ustabil nå. Tror ikke jeg går inn igjen før vi er forbi 30000 evt bunner et stykke lenger ned. Det kan gå fort å passere 30.000, men også ta litt tid.
Jeg er livredd for og selge, men begynner og få høydeskrekk. Jeg lurer på Hva som skal stoppe oppgangen. For meg virker det som flere og flere vil inn (og da snakker jeg om større institusjoner) og det blir mer og mer support hvor en Kan bruke bitcoin og det er jo begrenset tilgjengelighet.
Jeg startet med en ‘liten’ pott men nå er det jo snart 100% opp (pgr kjøpte på 20k litt til og 23k)
Men tror jeg sitter (som sagt over litt mindre skatt i år …)
Ville nok sittet mer stabilt om jeg ikke satt med leverage, men med ekte bitcoin. Det koster litt å sitte i posisjonen.
Jeg har kun ekte coins. Eller litt over en halv .(0.66)
Får desverre ikke mer enn ca 2 * leverage hos IG om man ikke har status som profesjonell. Det irriterer litt, 20 * sølv har mye høyere volatility, men tror det er egne regler for krypto. Skulle gjerne hatt 5 * i hvert fall. Har ikke giddet å gå inn av og til pga denne begrensningen.
2 * i etherium er forsåvidt nok, men den er litt vanskeligere å trade.
Så du lånefinansier med 2x. 100 dollar gir 200 dollar investert til hvilken rente ?
Vet ikke renta nøyaktig, men det blir x kroner hver dag, prisen er vel avhengig av produkt. Jeg har bare 20% av kapitalen hos IG, så for å ha litt kraft i draga hadde et vært greit med litt høyere leverage.
Tror renta I hvert fall er 20-30% så det er ikke butikk å sitte for lenge.
Her er det bare å ri bølgen, men nå kjøper bestemor Bitcoin så dette er vel sannsynligvis «dacapo» julen 2018?
lurer litt på hvor det er best å hente ut /selge bitcoin? har 0,xxx bitcoin fra 2012.
Alle de norske vekslerene og exchangene som bitmynt, mirai, osv osv vil nok funke helt fint
Lurer på om jeg hadde ventet 8 år til, om jeg først hadde vært så tålmodig
Det er vel nå, i de kommende årene, at Bitcoin skal være en hedge mot at sentralbankene driter seg ut fullstendig. Meningsløst å selge nå.
ja har ikkje noe hastverk med å selge
Få opp den kursen hos XBT i en fulle fart! Ingen tvangskjøp i dag???
Får du ikke opp XBT?