Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Miraiex å anbefale for å prøve dette?

1 Like

De bitcoinsene jeg har gjort det best med i år er de jeg har kjøpt og overført rett til wallet og aldri rørt igjen.

Ja Mirai funker veldig bra! Eneste er at det av og til tar en del tid å overføre penger dit er den største drawbacken.

Bruker du Linken i reklamen under her gir du @pdx en liten håndsrekning. :slight_smile:

3 Likes

Tusen takk for hjelpen :slight_smile:

For de som lurer på om dette er noe, så kan dette være en god anledning til å høre disse podcastepisodene og gjøre seg opp sin egen mening!

Nå er det ikke noe særlig på chartet som akkurat skriker støtte før man er nede på 24.000, men momentumindikatorene begynner jo å komme et stykke ned

Svært så fiendtlig du er da…?

Så fikk jeg så til de grader rett til slutt også da! :wink:

1 Like

Rett i hva?

SwissBorg
Enkelt med bankoverføring og kan handle direkte mot NOK

Åpnet hos miraiex nå, via linken til pdx. Tror det holder til å starte med, men skal huske på denne også :slight_smile: Takk for innspill :slight_smile:

1 Like

Former det seg en W nå så er det et meeeget bullish signal i Bitcoin.

Edit:
Ser den allerede er formet nå. Da knaller vi opp nå tror jeg. Fy søren, nå tror jeg at jeg traff bra!

Etherum har også formet W og det er veldig bull signal ved slike korreksjoner.

Jeg stirrer og stirrer men ser ingen W, gidder du tegne? :stuck_out_tongue:

I midt chart vil det være ekstremt bullish om den karer seg over 34 igjen.

Vi har snakket om 30% korreksjoner helt siden i fjor sommer, men ante ikke at den skulle komme fra 42.

Kjøper man en ETF slipper man skattesurr og høye gebyrer. Ikke helt det samme som «the real thing» men et bra alternativ.

Det finnes ingen ekte ETF for Bitcoin enda.

Hvilket papir du tenker på?

Bruker denne

Men nå ser det ut som produktarket er forsvunnet faktisk :man_shrugging:t2:

Før var det hele navnet «The Bitcoin Fund ETF non-hedged.

Bull signal!

Men den kan fortsatt bryte ned. Da vil den i så fall trolig gå til lower low. I så fall selger jeg (hvis jeg kan time det når børsen er åpen (xbt). Da tipper jeg den snur på rundt 26, 27 eller 28 tusen.

1 Like

Etherum dannet samme W

Det viktigste for folk er at vi er fortsatt i en oppadgående trend og vi vil se nye høydere i kursen. Hvor akkurat denne korreksjonen stopper er ikke så viktig for den som vil investere litt i bitcoin.

Rettelse @Savepig

Mulig jeg blander med sølv her (har begge deler)

BlackRock iShares Silver Bullion ETF (Non-Hedged)

1 Like

Det er nå smart money tar over for dumb money. Jeg er sterk i troen på at den ville oppgangen fortsetter. Gevinstsikring snur ikke dette.

@Savepig hvordan ligger hypometeret an?

Er det noen som trader etter BTCETH / ETHBTC, og vil si noe om dette?

Ser at ETHBTC er -9,74% atm. Hva skyldes det? Bruker folk BTC som «trygg havn» under korreksjoner. Eller kan man forvente at ETH henter seg mer inn, eller at BTC skal lenger ned? Eller begge deler? :joy:

Ganske stor spread der jeg har sett i hvert fall, så du tar relativt stor risiko.

Begynte å kjøpe inn litt nå og lagt inn kjøpsordre på 30 000 (botner kanskje litt under 29 000). Satser på at denne støtten holder, skal være tyngre å bryte denne.