Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Får si som rekt botten på Bitmex, pass på!

“REKT: Close your longs, close your shorts, choppy waters ahead!”

Sånn rent bortsett fra at veldig mange av oss som diskuterer charts her erkjenner at etter at den plutselig gikk 100% fra ATH på en uke så åpner TA for ekstremt mye volatilitet? Det er jo helt basic teknisk analyse.

Bitcoin kan falle til 20.000 og fremdeles være min beste investering siste 12 mnd med grei margin.

3 Likes

Ser mange vil selge under $30,000. Personlig vurderer jeg å kjøpe med et brudd ned til $20,000-tallet. Siste weekly higher low var på $9800, dette chartet skriker etter en weekly higher low etter min mening.

5 Likes

Foreløpig holdt den. Så nå er det veldig spennende. Man bør ikke vedde mot Bitcoin i opptrend så jeg gir det 60% sjanse for at vi går til ny ATH.

Edit: Vi fikk også et nytt W signal nå nettopp. Med høyere bunn. Det var da den dro opp igjen sist. Og nå har vi 3 høyere bunner og 3 høyere topper kortsiktig.

1 Like

Vi andre håper å få kjøpt under 30k. :laughing::laughing:

Username checks out

Man bør kjøpe i nedre del av tradingrange heller. Der vi er nå. Da kan du selge på 40 og kjøpe på 41 om den går videre. Kjøper du på 29.500 så vet du ikke hvor du skal kjøpe eller selge for da er vi i en helt ny formasjon slik jeg ser det. Kjøper du nå kan du selge på 29.500 heller. Slik tenker nå jeg.

Lite vits det dersom en tror på en god korreksjon.

Nei, men da vedder du i mot Bitcoin i opptrend og det ville jeg ikke gjort. Det er størst sjanse for at det snur opp. Og da har du kjøpt i nedre del av trading range.

Interessant👍

Helt kortsiktig nå

3 høyere bunner?

Kanskje det, men det ser ikke super bull ut med det første… Mulig ETH har en sjanse når Bitcoin roer seg litt.


Skjermbilde 2021-01-21 kl. 19.42.42

Jeg holder meg i hvert fall unna, men kunne tenke meg å kjøre litt Eth om vi får brudd i den første tegningen, evt Eth mot Bitcoin.

Kan være mulig pullback til 27 000 - 24 000.

Det er uaktuelt med verken Short eller Long per nå!

2 Likes

Jeg sitter veldig godt long. Håper å få økt på 26 500 og 22 000.

Er klar for kjøp om den kommer dit jeg også :slight_smile:

Slenger meg på her. Hadder vært greit med et tilbud på en rekke kvalitetscoins :heart_eyes:

Oioioi, dette ser ikke bra ut. Stadig nye lows etter ATH… begynner vel å lukte bear trend her.

Dere som sitter inne: Det gir jo ingen mening å vente på 20-tallet for å kjøpe, uten å selge nå!?

Edit: Dette burde skremme vannet av noen og enhver?
image

2 Likes

Var nede på 30 blank omtrent på Binance nå :slight_smile: Ser vi 20-tallet når vi våkner imorgen? :slight_smile:

Ryktene om «double-spending» må falsifiseres. Før det skjer vil BTC falle som faen.