Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Det er faktisk helt drøyt at en moderator sitter å lirer av seg slikt piss. Nå ødelegger du for alle her på Tekinvestor Savepig…

Har du blitt moderert i denne tråden synes du?

Hva bruker dere for å handle bitcoin? Prøvde å kjøpe bitcoin gjennom coinbase i 2018 og det gikk, men da jeg skulle trekke pengene tilbake til bankkonto så gikk det ikke. Har visa

Jeg har laget revolut konto som jeg overfører til Coinbase med, og videre til Coinbase Pro. Syns det fungerer fint, men tror mange benytter seg av Binance.

1 Like

Med Coinbase må du legge inn IBAN kontoen for å få overført pengene fra Coinbase til din konto

2 Likes

Mistenker at den aller beste løsningen for å cashe ut Bitcoin til NOK er bitmynt altså.

Da chatter du med Sturle på IRC etter at du har sendt inn identifikasjonspapirer og kontonummer, får oppgitt en kurs og en adresse du skal sende til, så kommer pengene på konto veldig fort.

"
2020-08-12: Ein observasjon frå ferien i år, som syner kor gode mine kursar er: Bank Norwegian har 4,2% spread på EUR/NOK-kursen når du betaler med kort. Min spread på BTC/NOK er som regel ca 2%. EUR/NOK er mykje meir likvid og som regel mindre volatilt enn BTC/NOK.
"

1 Like

Man kan også bruke https://miraiex.com/no/
Bare overføre btc,eth eller Ltc ditt. Så kan du overføre til kontoen din, så lenge man har over 500kr i verdier

1 Like

Ser ut som Yellen fikk kjøpt på dippen i går…

4 Likes

Seriøst? Er det noen som bruker dette fortsatt :sweat_smile:

2 Likes

I shit you not haha

Bruker autokjøp-adresse. Du kan sende Btc midt på natten om du ønsker. Så når transaksjonen blir bekreftet så kan du regne deg frem til hva du får inn på konto dagen etter. Du trenger ikke prate med han først. Du trenger ikke ver redd for å sende store beløp eller. Det ser ut som han sitter inne med store beløp på konto til enhver tid, så pengene er lynsraskt på konto.

2 Likes

Siste FUD nyhetene er bare for å sette oss av pinnen. Her er den viktige nyheten (altså kjøpte igjen i går på dippen) :

4 Likes

Antydning

2 Likes

Tusen hjertelig takk

1 Like

24 timer senere

:wink:

Kom igjen nå! La den kjøre på i helga. Selvfølgelig er det stor fare for å snu ned fortsatt da.

3 Likes

Har lenge lurt på hvordan bitcoin skal komme over $100k. Dette her kan hjelpe:

4 Likes

Jeg tror ikke Microstrategy alene tar bitcoin videre, det må litt mer til

Da må jo en konferanse av typen som nevnes i videoen være midt i blinken. Spennende tider!!

1 Like

Vakkert å se hvordan Btc følger sitt mønster.

Øverste 2017/18
Nederste 2020/21


3 Likes

Korte nedtrenden fra ATH ser foreløpig sterkere ut enn den lange optrenden: