Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Men, det begynner å se bedre ut i dag:

Antydning til brudd opp på timechart

Det er fortsatt liv i fomoen… ! Rykk opp nå.

Liquidated short on XBTUSD : buy 10000000 @ 33909.5 @SLEGER SIZE :muscle: :v: :clap:

Shit, det store summer som blir gamblet med!!! :open_mouth:

Edit: For de som skulle lure, ja det er faktisk 10 millioner dollars (inludert giring), som ryker i en gigantisk utstopping…

1 Like

Foregår ganske mye degenerate gambling for å si det mildt.

2 Likes

Total Liquidations

1H Rekt

$76.53M

4H Rekt

$113.86M

12H Rekt

$199.32M

24H Rekt

$461.93M

  • In the past 24 hours , 57,531 traders were liquidated.
  • The largest single liquidation order happened on Bitmex-BTC value $10M

Hehe, Bitmex ruler fortsatt gata :sunglasses: :crazy_face:

2 Likes

Blir pent dette når man fikk avklaret at double spend bare var FUD

image

3 Likes

Haha. Flaut

Sjekk hvor vanvittig lite frothy Bitmex fundingen på Bitcoin har blitt nå forhold til hvordan den har vært utover desember i fjor

1 Like

Er utforbakke nå. Euforien er definitivt på hell for denne gang.

Edit: Blir snart likviderings show på Bitmex nå tenker jeg, bare å bli med :popcorn:

1 Like

Du foretrekker jo alltid å sitte og ralle fremfor å forholde deg til charts og facts, men om du ser på bitmex fundingen på chartet mitt over, så er giringen svært konservativ nå.

Market selloff og spot salg kan jo seff kommer under 30, men er jo bare å sjekke her hvor moderat liquidations har vært etter den crazypeaken.

2 Likes

Hva du setter spørsmålstegn etter? Jeg har delt et chart på bitmex funding og en link til bybt som dokumenterer at det ikke er noe som skriker enormt likvideringsshow som kommer.

Fortsetter vi videre nedover i morgen tro…
Bryter den opp fra nedtrenden, kan den gå rett tilbake til der den slapp :thinking:

Vi står på knivseggen nå. Må innrømme jeg lurer fælt på hva som møter meg hver gang jeg åpner en nettside og sjekker kursen. Den kan nesten være hva som helst selv om jeg sjekket for 20 minutter siden. Eller 2 minutter siden :slight_smile:

Jeg bare kjøper litt forsiktig til walleten , og så fikk jeg en deilig liten scalp fra helt utbombet rsi da den først ramlet under 30

Den langsiktige delen skal man jo bare kjøpe litt og litt med så det tror jeg er lurt. Kortsiktig så er vi vel avhengige av noe nytt rundt pengetrykking eller renter for å få noen stor bevegelse opp tror jeg. Og det kan vel komme når som helst nå.

Faktisk kom denne meldingen kl 20

5 Likes

Som jeg forventet ut i fra kilden og chartet jeg postet i går, så lå det ikke an til noe stort ras av likvidasjoner rett under 30, tradingen er sykt konservativ ift galskapen rundt ATH.

Nå er det denne descending trianglen som fremdeles styrer, og base case scenario vil jo i utgangspunktet være at kursen bryter ned fra denne på vei mot 20 weekly EMA.

Ja jo flere ganger man toucher støtten jo større sjans for at vi bryter ned gjennom.

3 Likes

Basert på siste dagers hendelser så regner jeg med det er en god mulighet for en saftig pump i Bitcoin også ja.

Jøss, sjelden kost at du sier vi skal opp :blush: