Currycurrency
Noen av dere som har erfaring med hvordan man får solgt XRP med Coinbase? Etter den ble «suspended» skulle det fortsatt være mulig å selge…
Kan vel sende det til en annen exchange?
@Buffet prøvde å sende til meg selv vi email, hvis det var sånn du tenkte. Fungerer heller ikke å veksle inn til feks BTC…
Jeg bruker ikke coinbase, men kan du ikke sende dine Xrp til f.eks. Binance og så selge de der?
Skal prøve det, tusen takk. Coinbase er forresten ikke å anbefale
Jeg har kontoer på Coinbase, Binance, Bitstamp og Mirai.
Alltid noen som klarer å falle ut når du vil inn og gjøre market buy på dippene, da er det viktig å ha alternativer.
Binance har vel kun falt ut i forbindelse med oppgraderinger som er varslet i god tid på forhånd.
Det ser for øvrig ut som det er en organisert xrp-pump på gang. Nesten så man får lyst til å slenge seg på når man ser på alt jævelskapet som blåses opp i disse tidene.
Jeg merket det selv, men er litt skeptisk når XRP er så suspandert av veldig mange exchanges… mulig jeg tar feil.
Jeg er ikke fan av xrp eller Ripple. Men var med på en god del av festen i 2017. Det var artig det også. Riktignok ikke voldsomme summer jeg satset da. Usikker på om historien gjentar seg, men man ser jo hvor sinnsyke pumps forumer greier å skape i disse dagene.
Xrp var mitt første kjøp, men jeg har ikke peiling hva jeg driver på med… Men tjener penger på den i alle fall,så lenge det varer…
Xrp er absolutt ikke den coinen jeg investerer mye i på lang sikt. Men tar nå et bet.
Ser litt på det som å delta i stol-leken. Jeg kommer ikke til å være han som danser videre etter musikken er skrudd av. Blir nok salg igjen om ikke så veldig lenge tenker jeg.
Jeg vet knapt hva kryptovaluta er, så for min del er det bare for moro…
Og tre år senere har du fått måne og grått hår.
Måne får jeg nok ikke, det har jeg for tykt hår til… Grått holder det uansett på å bli, har 3 unger…
Er ikke mer enn jeg tåler å tape, det satser jeg aldri
Hadde vært gøy å se resultatet om tre år selv det tykkeste hår kan gi måne; tror det er delvis genetisk, med miljøfaktorer slår gener ut til… måne. Så om du har noen i familien med måne, måne
Ingen i familien som har, min far på 74 ser forsatt ut som et lykketroll på hode så tror det går bra
Men ett krakk kan nok tynne det ut litt, legger ikke skjul på det…
Og hva er galt med det?