Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

https://m.timesofindia.com/business/india-business/government-proposes-law-to-ban-cryptocurrencies-create-official-digital-currency/amp_articleshow/80601384.cms

1 Like

Currycurrency :joy:

1 Like

Noen av dere som har erfaring med hvordan man får solgt XRP med Coinbase? Etter den ble «suspended» skulle det fortsatt være mulig å selge…

Kan vel sende det til en annen exchange?

@Buffet prøvde å sende til meg selv vi email, hvis det var sånn du tenkte. Fungerer heller ikke å veksle inn til feks BTC…

Jeg bruker ikke coinbase, men kan du ikke sende dine Xrp til f.eks. Binance og så selge de der?

1 Like

Skal prøve det, tusen takk. Coinbase er forresten ikke å anbefale :rofl:

2 Likes

Jeg har kontoer på Coinbase, Binance, Bitstamp og Mirai.

Alltid noen som klarer å falle ut når du vil inn og gjøre market buy på dippene, da er det viktig å ha alternativer.

1 Like

Binance har vel kun falt ut i forbindelse med oppgraderinger som er varslet i god tid på forhånd.

Det ser for øvrig ut som det er en organisert xrp-pump på gang. Nesten så man får lyst til å slenge seg på når man ser på alt jævelskapet som blåses opp i disse tidene.

Jeg merket det selv, men er litt skeptisk når XRP er så suspandert av veldig mange exchanges… mulig jeg tar feil. :slight_smile:

Jeg er ikke fan av xrp eller Ripple. Men var med på en god del av festen i 2017. Det var artig det også. Riktignok ikke voldsomme summer jeg satset da. Usikker på om historien gjentar seg, men man ser jo hvor sinnsyke pumps forumer greier å skape i disse dagene.

1 Like

Xrp var mitt første kjøp, men jeg har ikke peiling hva jeg driver på med… Men tjener penger på den i alle fall,så lenge det varer…

2 Likes

Xrp er absolutt ikke den coinen jeg investerer mye i på lang sikt. Men tar nå et bet.
Ser litt på det som å delta i stol-leken. Jeg kommer ikke til å være han som danser videre etter musikken er skrudd av. Blir nok salg igjen om ikke så veldig lenge tenker jeg.

1 Like

Jeg vet knapt hva kryptovaluta er, så for min del er det bare for moro… :slight_smile:

Og tre år senere har du fått måne og grått hår.

1 Like

Måne får jeg nok ikke, det har jeg for tykt hår til… Grått holder det uansett på å bli, har 3 unger…

Er ikke mer enn jeg tåler å tape, det satser jeg aldri :slight_smile:

2 Likes

Hadde vært gøy å se resultatet om tre år :sweat_smile::joy: selv det tykkeste hår kan gi måne; tror det er delvis genetisk, med miljøfaktorer slår gener ut til… måne. Så om du har noen i familien med måne, måne :joy: :crossed_fingers:

Ingen i familien som har, min far på 74 ser forsatt ut som et lykketroll på hode så tror det går bra :slight_smile:

Men ett krakk kan nok tynne det ut litt, legger ikke skjul på det…

2 Likes

Og hva er galt med det? :grin:

3 Likes