Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Til info ettersom vi snakket om det igår. Solgte Bitcoin på Bitgate sent igår kveld. Penger allerede på min konto idag. Er i åpen beta og fungerer knall.

Michael Saylor starter sin «Bitcoin konferanse» i dag. Der vil han presentere sin «Playbook» til andre CEO som vil putte noe av sin balanse inn i Bitcoin. Kan bli en enorm katalysator.

https://twitter.com/michael_saylor

3 Likes

Oi, her var det brått en tråd til jeg ikke har fått på listen :slight_smile:

@eirikoo: Dette stemmer. Kontonummeret ble forandret (og vi hadde et banner på det en stund), og det kommer litt av den underliggende infrastrukturen vi jobber på (banken) har sine begrensninger.

@vesa: Det hadde vært helt magiskt å få brukt Vipps fullt ut. Dessverre holder punkt 6.4 i vilkårene til Vipps oss igjen. Og det underliggende er knyttet opp mot eventuelle begrensninger de har mot sine partnere igjen.

@pdx: Ser at jeg har vært litt rask med å opprette 2 kontoer… Jeg bruker denne og ikke @MiraiEx_Thuc :stuck_out_tongue:

EDIT: Glemte jo helt å si at vi faktisk jobber med flere løsninger for å gjøre innskudd mer sømløst. Det er et eget team som holder i det, og der er aktiviteten stor. Vi hører og føler det rett på kroppen at innskudd som det fungerer idag gjør vondt.

11 Likes

Flott, takk for svar!

1 Like

Her snakker vi børs som er på ballen! Gleder meg til å se forbedringene dere kommer med.

2 Likes

ja leste litt gjennom punktet, er svakheter i den, men også forståelse hvorfor ikke vipps tillater bruk av overføring.

Skrev noen ord om Bitcoin til 500.000 dollar.

Kom gjerne med ris, ros eller kommentarerer. Jeg synes caset for 500k dollar blir mer og mer styrket.

3 Likes

Skjermbilde 2021-02-03 kl. 10.49.53

Man kan lese tallet bak sensuren din :wink:

imponerende alikevell.

3 Likes

Jaja, jeg er ikke så ekstremt redd for å vise tallet. Men % er mer imponerende så derfor hahaha! Begynte med et lite tall, men det er ikke småpenger nå lengre :slight_smile:

1 Like

Rått! Når var første kjøp?

Meget imponerende prosent! :star_struck: :star_struck: Men stemmer prosenten? Du må vel ha satset mindre enn 3k for at beløpet skal matche prosenten? Sier absolutt ikke at det er et beløp som er verken for høyt eller lavt å investere. Bare nysgjerrig på om prosenten til Nordnet viser riktig? Ekstremt imponerende isåfall!

Slik jeg husker det her har jeg vært inne 4 ganger og minst doblet pengene hver gang Men første gang var enda tidligere enn 5 år siden. Første kjøp var vel inn på 378 dollar og ut på 700 og noe.

Men de gangene jeg solgte, så solgte jeg ikke alt slik at jeg kunne følge med på kursen i traderen. Så har et lite beløp gått svært mange prosent.

Nå har jeg vel 350% på siste traden i Etherum og har ikke lukket den enda. Siste traden i Bitcoin åpnet jeg i går. Og den ligger 3% i pluss nå.

Spørsmålet nå er om du klarer å fortsette trenden med de beløpene du har nå uten å bæsje i buksa :slight_smile: Det er på en måte nå det begynner…

oh oh nesten så jeg blir skremt :joy:

Skjermbilde 2021-02-03 kl. 14.24.29

3 Likes
3 Likes
2 Likes

Solgte 28 Bitcoin XBT på fredag, kjøpte 31 Bitcoin XBT på mandag for omtrent samme sum og solgte nå igjen på SEK 1503.
Nå er det bare å håpe på en dip til i morgen tidlig😅
Blir ikke rik, men fra 20300 26/11-20 til 47600 NOK nå minus skatt er da ikke så ille.

4 Likes

Syden tur for 1 person det. :slight_smile:

1 Like

Sorry kone og barn, blir bare meg i år :smiley:

2 Likes