Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Blir sydentur for fire jul og nyttår 2021 for 20000 kroner inklusive skatt.
Sjekka i romhjula, kom på ca 40…:blush:
Men pengene skal inn igjen!:sunglasses:

1 Like

Dette er bare starten.

Ja det er bare starten og det som er morsomt er at BTC bare er starten! BTC er gullet, resten av krypto er finansbransjen. Om jeg skal slenge ut et tall tipper jeg at minst 20% av finansmarkedene er i krypto innen ti år.

Direkte fra Michael Saylors Bitcoin-konferanse nå:

6 Likes

Var nok ikke heeelt rette tidspunkt å forsøke en trade, får se om det dukker opp nye muligheter eller om toget går.
100% fortjeneste er uansett innafor.

1 Like

Nå må du kjøpe deg inn igjen da. Vi går til 44 000 tror jeg. I hvertfall har jeg lagt inn min salgsordre der ca. Jeg tror ikke du får en bedre mulighet enn dette fallet.

2 Likes

Takk for tips👍

Har trua på videre oppgang, men Ethereum ser stadig vekk sterkere ut mener jeg!

3 Likes

Ja jeg har dobbelt så mye i ETH. Men har lagt ut salg på ca 2000 der også. Jeg går alltid all inn og all out, men det er sikkert lurere å selge litt og litt i tilfelle den stopper rett før 2000. Mange som har det som kortsiktig kursmål har jeg sett.

Kjøpte 43 Bitcoin XBT.
Klar for oppgang😊

1 Like

Musk har fjernet #bitcoin fra bio i twitter. Kan være derfor det kom en dupp. Har ingenting med det fundamentale selvfølgelig, men han har stor følgerskare kan man si.

Sikkert fordi han kjøpte. Og det foregår nå en etterforskning om noen har tradet samtidig som de poster på sosiale medier. Slike som han er nok ekstra utsatt.

Makes sense. Får håpe han ikke handlet dogecoin da…

1 Like

Ser ut som du fikk kommet deg inn akkurat tidsnok. Bra timing @duogdu :grin:

1 Like

Du kjøpte Bitcoin for ca 16 mill NOK? :wink:

Ja, hvis du sier det.

XBT har en annen kurs.

1 538,00

Hysj!:wink:

1 Like

Momentum på dagchartet er ikke spesielt opphetet en gang.

Damn homie

Da får du være mer spesifikk… XBT er den generelle forkortelsen for Bitcoin/US dollar paret. Blir litt teit å liksom skryte på seg sånn…