Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Raser den til 35 000 så føler du deg dum igjen, helt til den snur oppover på ny. :slight_smile:

2 Likes

Jeg føler meg dum som solgte XBT på 1800 i går😅. Kjenner på FOMO, men skitt au…

Bare å hoppe inn igjen da! Den er på vei videre oppover!

1 Like

Stemmer dette.

Så starter snart flommen.

https://www.ft.com/content/13540c65-5a9e-41d0-866e-215b2dd2e03c
image

Litt dumt om ryktene med Oracle og Apple stemmer da :stuck_out_tongue:

Ja, som sagt i dagens gale verden er det ikke godt å si…

Men tror jeg foreløpig lener meg litt mer på Financial Times enn på noen løse rykter og bloggere :wink:

Men tror jeg foreløpig lener meg litt mer på Financial Times enn på noen rykter og analytikere fra en storbank.

sånn fikset det for deg.

2 Likes

Ikke noe vits å diskutere med han der lengre. Han har gjordt opp sin mening og den står han fast ved uansett! :blush:

1 Like

Og det har ikke du!? ROTFL!

Skal være lov å ha egne meninger, men blir litt teit når en analytiker plutselig blir puttet i “blogg” båsen.

1 Like

Bare fyrer deg opp litt :wink:

Jeg kan godt gire ned et hakk :tractor:

Mer rykter i kryptomarkedet.

Fremover kan spørsmålet til CFO bli “hvorfor har dere ikke litt bitcoin?” fremfor “hvorfor i alle dager har dere bitcoin?”

Men først skal vel alle de store rikingene kjøpe privat?

Bitcoin har etterhvert fått klassiske boom and bust cycles, timingen av disse er dog vanskelig, spesielt når den går parabolic. Det er større divergenser på flere timeframes, uten at det ser ut til å bety noe foreløpig. Blir spennende å se om den klarer å tægge / etablere seg over 50k (slik den nesten gjorde med 20k i Desember 2017). Faller den herfra er det etablert lite støtte nedover - men konsoliderer den bare, så skal den videre opp :man_shrugging:

1 Like

Når vi snakker om BTC-cycles så er dette et av mine favoritt charts

https://twitter.com/NorthstarCharts

5 Likes

Kjøpte meg inn igjen med det jeg vil ha i Bitcoin i dag. Snitt 1897. Men tok en del gevinst som jeg skal overføre til aksje (Link) kontoen.

1 Like

Jeg gikk også inn igjen litt høyere, snaut 1930.
Blir litt som Funcom dette😅

1 Like

En kommentar om volumet og dets relevanse til videre kursutvikling blir flagget og skjult? Javel…

1930? 47223?

1 Like