Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Her tror jeg man går for å tape penger på hver bevegelse.

Her satte portisen ATH iallefall. Blir nok en plaid ja!.

3 Likes

Fra 2. mai 2020 :smiley:

Den researchen min der er nok antagelig den mest innbringende jeg har gjort på 5 år.

1 Like

Noen som har noen gode videoer eller artikler om margin trading? Har noen slanter som jeg kunne tenkt å leke meg litt med

Er ikke så rik, men fortsetter det oppover blir det en model 3 på meg snart!

5 Likes

Velbekomme :wink:
image

3 Likes

image
Hadde vært stilig om den brøt 54000 i samme slengen nå :slight_smile:

2 Likes

Foreløpig er det sykkel som gjelder :smiley: Du får oppgradere profilbildet etterhvert som du får råd til nye ting :rofl:

Done! :slight_smile: Nesten 54k også, men ikke helt.

Edit: Done igjen :slight_smile: nesten 55k også.

Ja, den kjøpte jeg for 2 år siden! Nådde den targeten! Jeg må oppdatere bilder!

2 Likes

Det er derivater du bruker, ikke sant? Du sitter ikke short? I så fall kan det bli du som kjøper Model 3 til @Krionos

Bitcoin er opp 8000 siden jeg “sikret gevinst”

Nesten friske 20% det.

1 Like

Nuvel, the bigger they Get the harder they pop but I’m sure it’s different this time. Venter på en skikkelig reversal candle her før jeg prøver en short. Hodler mine 0.0653 BTC enn så lenge :sweat_smile:

Swap og futures på Bitmex. Selvfølgelig er jeg short, Bitcoin er jo ikke verdt noe særlig, sånn egentlig.

At det ikke har vært noen skikkelige pullback siden, tja 40k eller noe sier jo litt om hvor fucked up dette er egentlig. Vi er i den siste euforia fasen nå.

1 Like

Blir dyrt å være sta.

Håper ikke du taper mer enn du har råd til.

3 Likes

Hehe, ja det desidert dummeste jeg har gjort denne måneden er å sikre en del gevinst!!:joy: :see_no_evil: heldigvis har det økt så bra at kryptoporteføljen er allikevel større nå med penger i banken nå enn før sikring.

1 Like

Greia er jo litt at om man ikke rebalanserer porteføljen overhodet, så blir det litt for crazy tall å sitte og forholde seg til om det plutselig kommer en ny 30% smell eller enda verre.

30% ned fra 54.600 er forøvrig 38.200

Er et totalt annet marked nå. Ved forrige korsvei satt jo proffe aktører og slikket seg rundt munnen med tanke på å kunne komme inn på CME og shorte i senk et fremdeles ganske så illikvid lite asset.
Nå snakker vi om at det har blitt stort nok til at de også kan være long.

2 Likes

Ja. Helt enig! Så kan ikke si jeg var helt idiot da.

Jeg har ved flere anledninger tidligere år sittet helt fullastet til randen med både aksjer og krypto under kraftige korreksjoner og da med minimal mulighet for å kjøpe på dippene. Det er ikke så veldig kjekt :relaxed::relaxed:

Du har fritidsproblemer ass… hva feiler det deg egentlig?

Vær så snill å la det stå! Så kan alle se hva slags moderator du er… du trekker dette forumet ned i søla.

1 Like

Og du er ikke med å løfter det…

5 Likes

Jeg vet ikke hva som er moderert, men han må få lov å være short om han vil det.