Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Det faktiske tallet på long likvideringer i Bitcoin er ikke spesielt høyt, siden en uke siden som var et skikkelig blodbad:

Chartet peker fremdeles veldig mot ca 40.000, er toppen i januar, 50 dagers snitt, volumprofil gap, kile med risk for brudd ned

3 Likes

Det er nå noen som har hatt en relativt dårlig uke… :grimacing:

image

Det kommer masse kjøpere mellom her og 40 000. Dette holder :sunglasses:

1 Like

Det er liksom fint lite i chartet som tilsier det, men spørsmålet er jo alltid, skal det være så enkelt?

Longer litt her nede

Tydelig positiv RSI-trend på 4-timern, så jeg øker long-posisjon på at det snur på 50-dagern/41k-ish.

2 Likes

Første runden med bear likvideringer på en stund nå.

https://www.bybt.com/LiquidationData

2 Likes

Litt FUD…

Bitcoin tester brudd opp gjennom kilen

Buller seg sammen med sølv?

image

Det ser ikke ut som at de bruker ordet “rottegift” lenger om ikke annet.
De er begge dyktige investorer så ingen tvil om det, men folk som ikke har investert i krypto fordi Munger og Buffett sier man ikke burde. Det blir litt som å spørre Egil “Drillo” Olsen hvordan man trener for å bli god i boksing.

5 Likes

Et lite brudd på gang.

Lukket alle shorter I går kveld. Nå buller det over hele linja så da tar jeg et hvileskjær.

9 Likes

Imponerende trade cagey2. Du er en veldig balanserende stemme her inne også.

5 Likes

Selvsagt gjorde du det, skal man ha et snev av troverdighet opplyser man om det med en gang og ikke i etterkant.

4 Likes

Skal man trolle er det viktig å backtrade :wink:

3 Likes

Nice

Tro hva dere vil… angrepene her blir bare mer og mer patetiske. Gidder snart ikke mer.

Dere får ta en titt på chartet da, og vurdere om det utgjør stor forskjell om jeg lukket i går kveld eller nå, sånn uansett liksom :roll_eyes:

4 Likes

Nei nei, du må bli værende og holde ekkokammeret i sjakk, cagey2.

4 Likes

Jeg syntes det er fint at vi har folk “on either side of the fence” og at vi kan ha gode diskusjoner.

Og så er vi vel alle her for å lære og tjene penger? Om noen er bull eller ikke, tjener på short eller sitter long er egne valg man tar og så syntes jeg vi skal være positive hvis folk lykkes, uansett!

3 Likes

Synes det er interessant å se hvilke trades folk gjør, men dette er noe av det vi har porteføljetråder for. Det kan fort bli mye offtopic om det blir dominerende i en tråd.

Mye i dagchartet som antyder en kraftig reversal her, i tillegg til kilen nevnt over.

3 Likes