Buller noe grønnjævlig nå ser jeg… NOT GOOD (for meg… )
Har ikke nerver til dette Hopper ut om det snur.
Ikke ille til å være første gang med leverage. Tjente vel så å si nada, men pytt pytt. Vinn er vinn.
Er du nervøs bør du gire langt under 25x…
Ikke så nervøs at jeg ikke står av, men du vet nå - første gang er jo alltid nervepirrende: både med penga og i senga
Jeg satset vel i teorien bare 0.0009, og RealizedPNL 0,00005291 XBT
Men da vet jeg hvordan denne traderen funker.
Arghh… et skritt frem (ned) og to tilbake (opp igjen)…
Nice, hvor fant du denne?!
Så det på et forum. Har gått i fiat selv. Mulig Kina-optimismen bremser dette noe, men tror vi skal ned.
-154% ? dårlig utelling?
Hoi hvor det går
Opp igjen på morrakvisten
Så siden amd aksjen gikk ned i 2001 så skal bitcoin gjøre det nå?
djeeeezz snakk om å grave dypt for å fudde
Ja da snakker man desperasjon!
Det var ikke meningen med posten. Man finner lignende grafer over alt dersom man leter, noen svinger opp, noen ned. Finnes ingen fasit bare ved å se på grafer. Har ikke noe behov for å fudde btc. Forken som kommer er for uvesentlig til at man skal langt ned denne gangen. Jeg kjøpte meg inn igjen i markedet ila natten.
Men, btc kan fremdeles smelle ned. Jeg trodde på en liten gjentakelse av forrige fork og det at kineserne har ferie ville få den til å falle ytterligere i går. Mulig at det kommer noe mer grums i helgen. Ellers så er jeg særdeles optimistisk for oktober måned.
Pleeeease kan helgedumpen vennligst snart starte!?
4410 nå og begynner å bli litt for spennende igjen…
Shit… Nærmer seg likvidering? Men du kan jo alltids øke leverage om du fortsatt tror på nedgang…
Er fremdeles 55% i pluss, men bare med en halv bitcoin som innsats… Dette er dog andre tradenmin på BitMEX, men som sagt. Jeg er BULL Shorter hvis jeg ser muligheten. Ser den kriger litt på 4400, akkurat som på 4300 igår Skal vi se 4500 ila ett døgn?
Puh ~4370 nå er vi snart i gang tenker jeg.
Ellers så hjelper det ikke å øke leverage for å bedre likviderings situasjonen. Eneste som hjelper på det er å sette inn mer på konto og så redusere leverage. Eller at det begynner å gå “rette” veien igjen.