Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Paypal Lanserer Krypto betalingen i løsningen sin | Kryptoguiden

VERY NICE ;D

3 Likes

Kjører en iskald short på 59,411. God påske

Med paypal nyheten som blir offisielt lansert om noen timer hadde jeg avsluttet den shorten.

2 Likes

Er vell kjent og resulterte i 1k hoppet vi akkurat hadde.

1 Like

Ja nyheten kom for en time siden.

Kryssposter fra krypto skattetråden

1 Like

Tar litt til :grin:

Søren meg ikke langt opp til det utløses et nytt saftig kjøpssignal

5 Likes

Er dette nok til å dra oss over 60k ?

Lukket shorten og gikk long
Edit håper på offisiell uttalelse på cnbcs morgensending at PayPal godtar btc tar oss over kneika

Blir en gevinstbeskattet dersom en handler bitcoin for norske kroner - bitcoin stiger - og en deretter veksler btc til euro og handler i euro? Noen som vet?

Ja du må nok det. Hver veksling (uavhengig av valutapar) er skattemessig å anse som en realisasjon. Du skatter av gevinst eller får fradrag for tap.

I utgangspunktet er det en skattbar transaksjon hver eneste gang du selger noe som ikke er norske kroner; krypto til USD, krypto tul Euro, eller fra krypto til en hvilken som helst annen kryptovaluta.

Jeg tipper skatteetaten helst vil du skal skatte av ting du har kjøpt brukt på finn og senere selger med gevinst også, i hvert fall når det blir et visst volum!

Ok, takk for svar begge to. Det betyr vel også at de som kjøper Tesla-bil for krypto indirekte får en gevinstbeskatningsrabatt…

Cup and handle på daily under opprulling.

Price target 68300 :slight_smile:

2 Likes

Det vil vel på et tidspunkt komme opp i samme argument som bitcointrading, at det er en faktisk virksomhet

1 Like

Ikke egentlig for det er også realisasjon av bitcoin som skal rapporteres…

1 Like

Hvor provoserende på en skala fra 1 til 10 er dette for permabears?

2 Likes

:thinking::thinking:

Nevermind :joy::crossed_fingers:

5 Likes

Som playboyene sier: probably nothing :smiley:

1 Like

Coinbase børsnotering

4 Likes