Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Hehehe! Ikke lett å være shorter i kryptoland ;D

da hadde jeg kjøpt mine første bitcoins! skummelt lett! får bare håpe boblen ikke sprekker snart! ;D

1 Like

Putt de i skuffen og ta dem frem om 1-2 år

1 Like

Om to år er de like mye verdt som OL pinsene fra 94…!

Hilsen innehaver av verdens lengste underwater Bitcoin short… :sweat:

3 Likes

Hvordan ligger du an @cagey2?

Jeg la inn en order på 25x igår kl 23:15, og satte en selg som jeg tenkte skulle gå inn over natta, bomma med 50 poeng… Så fortjenesten ble liten isteddet for 75% win… :smiley:

Typisk å være etterpåklok og tenke at man skulle satt selg på 4444 i stedet for 4344…

Du mener 1 Satoshi er verdt like mye som en OL-94 pin :wink:

Out like a sucker… :sob:

Jaja, reload and re-SHORT!

:slight_smile:

1 Like

Etter noen tapstrades før jeg fattet en drit er jeg nå igjen på ‘square one’ ettersom du gav litt innsikt og jeg dermed nå fatter en drit :blush: tenker å terminere på 5-10% i +, og starte på nytt. Kanskje 15%, men jeg ser ofte at den stiger 20-30% (m/25x leverage) for så å dumpe igjen. Blir endel fees, men i det lange løp går jeg nok mer i pluss :smirk:

1 Like

Sitter du inne nå eller, tar jo helt av!! Kan fort bli litt av en blåmandag da men…

Trøster meg i øyeblikket med at det kommer til å bli noen MEGA gode shorte muligheter, for eksempel neste helg!

:slight_smile:

1 Like

Er inne :wink::joy:

Stanget noe grønnjevlig mot 4600 :laughing:
Tipper det blir muligheter imorgen og tirsdag og onsdag - begge veier :+1:

2 Likes

Jeg solgte 1/3 nå på ca 4600. Har ok gevinst de siste par dagene:

28

Jeg skulle bare ønske jeg hadde kjøpt mer :slight_smile:

3 Likes

Ja med der her du jo tjent 2-3 bitcoin ca? Grei gevinst på 50k ila noen dager :heart_eyes:

Skal vi teste 4640 nå?

1 Like

Ble ikke så mye dessverre… Synes regnestykket ser litt feil ut. Jeg hadde ca 0,45 BTC i starten, nå har jeg ca 0,9 BTC. Men var nok ikke fullt inne. Det er jo et gebyr på leverage hver 6.time eller noe.

Solgte forresten så jeg bare er 50% inne nå. Det er ikke unaturlig med en liten korreksjon nå…! Har kjøpsordre inne på 4200, 4300, 4400, 4500.

Ja, jeg glemte at du ikke solgte alt… :slight_smile:

1 Like

Nå har jeg kjøpt tilbake. Ble inspirert av deg @wallstreet om å selge meg ned over natta. Siden det hadde gått så opp vare det jo sjanse for at den gikk litt ned også.

1 Like

Ja, jeg solgt i natt kl 04:30 på 4609, ser ut som det var en good call :wink:

1 Like

Haha, nå må du ikke miste nattesøvnen over dette! :slight_smile:

:wink: Hadde lagt inn salg på 4609. Så den gikk auto. Min erfaring er at den aldri er lurt å selge på runde tall…

1 Like

Deilig med XBT på Nordnet da, den er jo 20% opp på to uker, med ca 50% av porteføljen. Føkk Funcom… :joy:

Legger gevinsten herfra inn i Fun i januar.

Dere må huske at det ROE tallet er ut i fra innskutt beløp. Slik at +50% på 1000 med 10 i leverage gir da + 50 (og ikke +500) :wink:

Ellers ser det ut som litt blåmandag på Bitcoin kursen i dag ja

1 Like