Hehehe! Ikke lett å være shorter i kryptoland ;D
da hadde jeg kjøpt mine første bitcoins! skummelt lett! får bare håpe boblen ikke sprekker snart! ;D
Putt de i skuffen og ta dem frem om 1-2 år
Om to år er de like mye verdt som OL pinsene fra 94…!
Hilsen innehaver av verdens lengste underwater Bitcoin short…
Hvordan ligger du an @cagey2?
Jeg la inn en order på 25x igår kl 23:15, og satte en selg som jeg tenkte skulle gå inn over natta, bomma med 50 poeng… Så fortjenesten ble liten isteddet for 75% win…
Typisk å være etterpåklok og tenke at man skulle satt selg på 4444 i stedet for 4344…
Du mener 1 Satoshi er verdt like mye som en OL-94 pin
Out like a sucker…
Jaja, reload and re-SHORT!
Etter noen tapstrades før jeg fattet en drit er jeg nå igjen på ‘square one’ ettersom du gav litt innsikt og jeg dermed nå fatter en drit tenker å terminere på 5-10% i +, og starte på nytt. Kanskje 15%, men jeg ser ofte at den stiger 20-30% (m/25x leverage) for så å dumpe igjen. Blir endel fees, men i det lange løp går jeg nok mer i pluss
Sitter du inne nå eller, tar jo helt av!! Kan fort bli litt av en blåmandag da men…
Trøster meg i øyeblikket med at det kommer til å bli noen MEGA gode shorte muligheter, for eksempel neste helg!
Er inne
Stanget noe grønnjevlig mot 4600
Tipper det blir muligheter imorgen og tirsdag og onsdag - begge veier
Jeg solgte 1/3 nå på ca 4600. Har ok gevinst de siste par dagene:
Jeg skulle bare ønske jeg hadde kjøpt mer
Ja med der her du jo tjent 2-3 bitcoin ca? Grei gevinst på 50k ila noen dager
Skal vi teste 4640 nå?
Ble ikke så mye dessverre… Synes regnestykket ser litt feil ut. Jeg hadde ca 0,45 BTC i starten, nå har jeg ca 0,9 BTC. Men var nok ikke fullt inne. Det er jo et gebyr på leverage hver 6.time eller noe.
Solgte forresten så jeg bare er 50% inne nå. Det er ikke unaturlig med en liten korreksjon nå…! Har kjøpsordre inne på 4200, 4300, 4400, 4500.
Ja, jeg glemte at du ikke solgte alt…
Nå har jeg kjøpt tilbake. Ble inspirert av deg @wallstreet om å selge meg ned over natta. Siden det hadde gått så opp vare det jo sjanse for at den gikk litt ned også.
Ja, jeg solgt i natt kl 04:30 på 4609, ser ut som det var en good call
Haha, nå må du ikke miste nattesøvnen over dette!
Hadde lagt inn salg på 4609. Så den gikk auto. Min erfaring er at den aldri er lurt å selge på runde tall…
Deilig med XBT på Nordnet da, den er jo 20% opp på to uker, med ca 50% av porteføljen. Føkk Funcom…
Legger gevinsten herfra inn i Fun i januar.
Dere må huske at det ROE tallet er ut i fra innskutt beløp. Slik at +50% på 1000 med 10 i leverage gir da + 50 (og ikke +500)
Ellers ser det ut som litt blåmandag på Bitcoin kursen i dag ja