Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Ja, det tok som du vet et par trades før jeg klarte å tenke leverage i ROE, men nå vet jeg jo at det er dine coins som viser prosenten og ikke den belånte verdien, i så tilfelle ville det jo vært hinsides… :slight_smile:

1 Like

Enig - tilbakekjøpene mine lå faktisk på 4309 osv…

Heter instrumentet “Bitcoin Tracker One XBT”, til ca 186kr nå…?

Presis BITCOIN XBT til 186 nå. Jeg har snitt på 155 :slight_smile:

1 Like

Ser de har en Ethereum-tracker også, men den har ingen selgere og kun kjøp på 52 (mens siste kurs var 88)…

Har du sjekket at den tracker nøyaktig? Eller om kursen lagger litt…?

Den tracker bra slik jeg oppfatter det. Men denne posten er en long, 2018-2019-2020 :slight_smile: Den har også godt volum med mellom 50K-200K per dag, så lite å bekymre seg over der.

1 Like

Skal vi opp eller ned?!? Dette var jo som å se på maling tørke…

44

1 Like

Den Ethereum XBT tror jeg er HELT ny, kanskje lansert idag? Evt forrige uke. Har søkt før og ikke sett noe til det - før idag :slight_smile:

1 Like

tok å kjøpte litt GBCT på fredag. Den amerikanske ETF`en til bitcoin. undrest hvordan den vil reagere i dag. spennende!

@Cookie89 Opp 3% :slight_smile:

nice! er det en plass eg kan sjekke live kurser eller må eg kjøpe det av megleren eg handler gjennom ?

Det vet jeg ikke, men hvis den følger GDAX, BitStamp, Bitfinex el.l. så skal den ha samme stigning som alle andre ca… Så 3-4% siden fredag :slight_smile:
Nå vet jeg ingenting om der du kjøpte, men det er vel slik den skal fungere :slight_smile: Når åpner det?

joda, kjøper gjennom pareto. åpner vell 1530 mener eg

1 Like

Mye kan skje på 3 timer… :wink:

hehe ja! det skjønner eg! men tatt i betrakning at prisen på en bitcoin nå er 4600 dollar så skal det vell litt til før den stuper ned til 4400 som var kursen da eg kjøpte etfen :stuck_out_tongue:

1 Like

Hvorfor kjøpe disse produktene når dere likegodt kan kjøpe ekte Bitcoins?

Dere blir flådd med gebyrer, dårlige kurser, høye spreads og mindre likviditet… og dere har liten kontroll på hvordan se faktisk tracker bitcoin!

hvorfor eg kjøpte denne? fordi eg tenkte det ville være gøy! skal dog selge meg ut så snart den er i pluss. har investert i “ekte” bitcoins å. men dette ble gjort på søndag. i går med andre ord, så er rimelig fersk i krypto enn så lenge. og etfen kjøpte eg på fredag… :stuck_out_tongue:

Fordelen er at det produktet er regulert kontra vanlig btc :wink:

Fordi det er enkelt å selge noe annet og kjøpe “Bitcoin” gjennom ETF og omvendt. Det er litt som å handle på nærbutikken på søndag i forhold til å handle på REMA dagen etter.

Har funnet noen rare greier angående bitcoin gold forken.
Hvis dette stemmer har forken allerede skjedd 1 oktober. Dem holder på med en premine på 16000 blokker tilsvarende 200000 BTCG
Står her på githuben dems: https://github.com/BTCGPU/BTCGPU/pull/2

Etter på skal dem kjøre en ico på de 200000 btcg. 10 btcg for 1btc.
Dette ser ikke helt bra ut.

Det er riktig det, men ingen regner med at den coinen får noe fotfeste, så fokus er på segwit2x forken i november.