Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Skulle ikke forundre meg om det kom noen store institusjoner for å kjøpe etterhvert nå

1 Like

Så lavt har ikke daily rsi vært på lange tider:

4 Likes

Bunnen er nådd på 48/45k. Var det noe BTC trengte nå var det en god avkjøling

1 Like

Hadde håpet at vi kunne teste weekly 21 MA som ble gjort flere ganger i 2017 bullrunnet, men vi får se.
Edit: den ligger nå rundt 42-43k

1 Like

Vurderer også ytterligere inngang nå. Har dere som kan TA noen formening om hvor sterk støtten på rundt 48k er?

Sånn så det ut, er omtrent det samme jeg har snakket om:

Edit:

Vi hadde jo i og for seg noen toucher av den helt tidlig i bullmarkedet, men føler ikke helt det kvalifiserer i sammenhengen

Regulatorisk motbør tynger…

1 Like

Bitcoin er tilbake på nivåer ikke sett siden mars

-https://twitter.com/ZeekCrypto/status/1385349818751471616

Edit:
Hehe sorry video!!! Men sick morsomt

Spesielt.

1 Like

Nja. Vi får se fredag neste uke. Det er da størstedelen av aprilopsjonene utløper.

1 Like

Henlegger saken? Det var jo åpenbar svindel? Sykt.

her har vi nok grunnen til den voldsomme oppturen og siste dagers nedtur…
image

1 Like

Håper å laste mer opp igjen på 43000 (litt over). Hadde vært greit om det snudde der. Var nesten ingen omsetning heller på det nivået så det er et hull i volumet der også.

1 Like

Hvor ligger ditt target for dette bullrunnet? 75k, 100k, 200k eller mer?

260 000 ca. Med dagens fart på pengetrykkingen.

1 Like

Kk, takk. Da gir det mening å ville sitte videre. Tenkte målet var 100k, og da ville jeg sagt meg fornøyd på 50 selv. Men om målet er 260k er det mye oppside igjen i ditt case.

Hvis man ser på price chartet f.eks 1 år tilbake i tid så det blir litt perspektiv så er det egentlig ingenting spesielt at prisen svinger ned sånn som nå, det skjer med jevne mellomrom.

2 Likes

Akkurat prisbevegelsen er ikke så spesiell nei, enig i det, men det var det ikke heller da den begynte å stupe noen av gangene. Man vet ikke at det er et krakk i bitcoin før etterpå.
Jeg snakker mer om R/R og hvor lenge man skal sitte før man casher ut.
Vi kan være like sikre på at et crash kommer som at bitcoin skal til 80-100k, en av de to får rett først.
Når jeg tenker på crash er det ikke som i aksjemarkedet, hvor et 30% fall er et grusomt crash. Men mer som tidligere crash med 80% fall fra toppen over 2-4 mnd. Er det verdt det å sitte videre for en dobling til, når man forventer å kunne kjøpe tilbake betydelig billigere innen 0,5-2 år.

For alt vi vet kan hvem som helst vi tror er inne ha solgt seg ut. Det er ikke noen krav om børsmelding om kjøp og salg av krypto så vidt meg bekjent.

Man kan ikke time oppturene eller nedturene, man må bestemme seg om man tror prisen vil være høyere eller lavere lengre inn i fremtiden. Michael Saylor klarte kunststykket å tape penger på Amazon aksjen fordi han trodde han skulle klare å time bevegelsene. Jeg tror bitcoin er digitalt gull som i tillegg kan brukes som betalingsmiddel om ting utvikler seg riktig, da er det nærliggende å sammenligne med markedsverdien til gull og litt andre ting også følge med på teknologiutviklingen for å se hva mer det kan bli.