Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Smart med gevinssikring av Tesla. Det er en indikasjon på at toppen ikke er nådd ennå, men den begynner å nerme seg.

8 Likes

Hva tenker dere om de kommende dagene?

5 Likes

Ja, jeg er veldig optimistisk for bitcoin kommende 3-6 mnd, men samtidig skeptisk til fredag. Sitter klar til å kjøpe eventuelt dipp.

FOX News melder at Facebook muligens har BTC på balansen.

3 Likes

Plutselig rett opp… Musk som kjøpteSkjermbilde ? :sweat_smile:

@cagey Trodde du var blitt ganske dreven på teknisk analyse de siste årene, tenker at du holder igjen litt fordi det har “blitt litt deg” å være imot krypto.

Så jeg sier bare: let the trend be your friend, og If you can’t beat them, join them!

2 Likes

Cagey har vist gode kunnskaper både om TA og om bruken av ganske så avanserte investeringsinstrumenter, det hadde vært mer gledelig om det gikk an å ha en objektiv diskusjon rundt det.

Ble litt sånn fakeout den spiken over der, men tester fremdeles brudd opp fra de siste dagers nedtrend.

1 Like

https://medium.com/nexon/nexons-purchase-of-bitcoin-81e3079a3f58

3 Likes

Old news! skrev om det på kryptoguiden på mandag!

Jeg regner med at mange har fått det med seg, men tror ikke mange har sett denne bloggsaken med rasjonalet for kjøpet deres :smiley:

“In Germany, new legislation enabling managers of the most popular institutional investment funds—the so-called Spezialfonds—to allocate 20% of them to crypto-assets is set to come into force on July 1.”

2 Likes

Funcom etter 0,55kr emisjonen anyone? :slight_smile:

Reportasje nå på NRK1 angående krypto. AP selvsagt som er imot. :joy:

2 Likes


Berre ein observasjon…

3 Likes

Du har glemt å markere en RSI topp til i 2017?

1 Like

Sjå der ja! Ikkje heilt ulik struktur på weekly der heller nei
Takk skal du ha :+1:

1 Like

Tok en titt på DREP-chartet nå, har den 300x-et siden du snakket om den? Eller var det en merge på gang…?

Ser også at Mina har falt en del siden toppen, men likevel, 1 mrd tokens totalt, til 40$ stykket føles for mye. Mener å huske det ble delt ut tokens over ganske lang tid, men vet ikke helt…!

Hva tenker du, 4x herfra? Ligner mest på toppen rundt 5k i 2017.

2 Likes