Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Ikke for å ødelegge det som virker som en fin prat om GPUer og bra gains, men hadde det kanskje vært aktuelt å lage en egen miner-tråd? Syns muuuligens at praten rundt Bitcoin i seg selv forsvinner litt. Ja? Nei?

2 Likes

Golden kross under oppseiling

2 Likes

Pirker over forrige topp

2 Likes

Hehe, praten i de fleste tråder går rolig når utviklingen er til forventning :slight_smile: Når noe drastisk skjer tar praten om Bitcoin seg opp igjen. Kall det pauseprat :slight_smile: Tror ikke mininginteressen er stor nok til å drive en tråd til akkurat nå.

3 Likes
5 Likes

Bitcoin klar for å gjøre nytt forsøk på å punche opp, og denne gangen skjer det i geriljamode mens alle ser på shitcoins, fundingen er på et minimum i forhold til de forrige forsøkene

3 Likes

Jeg tror jeg glemmer mine 44 Bitcoin XBT. Kan bli interessant.
Jeg ser noen år frem, kanskje 5 år.

1 Like

Hva skjer når første BTC ETF går live?

Det finnes jo allerede.

Ikke i Usa

1 Like

Det var jo veldig mye mer som skjedde i det tidsrommet enn at gull etfer ble tilgjengelige, for å si det VELDIG mildt.

1 Like

Kan de ikke kjøpe purpose etf USA? Vi kan jo kjøpe den her i norge

De fleste fond og family offices kan ikke det.

Ja litt som i dag bare på steroider nå :thinking::roll_eyes:

Rykende ferskt fra ryktebørsen:

3 Likes

Apparently :wink: Kanskje Zuck er litt redd for at USA skal stikke av med pengene hans? :stuck_out_tongue:
Eller kanskje det er tull :slight_smile: Vi kan alle legge ut sånt ^^

1 Like

Ligner ikke dette?

1 Like

Hvis det stemmer kommer han til å bli så søkkrik at det er stygt… "Generational Wealth"x1000 Får håpe fyren etterhvert begynner å gjøre noe godt for verden med pengene…!

Tror vel at den gamle visdommen om at penger ikke gjør deg så mye lykkeligere etter en viss mengde stemmer godt. Tipper han føler seg ganske alene i verden.

1 Like

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://amp.ft.com/content/2c3dd96c-b1b1-42fd-ab46-8b4791bf1270&ved=2ahUKEwjXo9vztsLwAhWiAxAIHbUTC8gQFjAAegQIAxAC&usg=AOvVaw3gKk_yGt2_UOhLtvLl7J3a&ampcf=1

Ganske fin kommentar. Det beste argumentet for at Bitcoin er tøys er suksessen til alle andre shitcoins. Korrigerer du for hype, humor, gambling og pyramideeffekter er det ikke mye fundamentalt du sitter igjen med :slightly_smiling_face:

(Hilsen en litt bitter fyr som kanskje også angrer en smule på at han solgte sine hardt minede 400BTC før 2013)

Edit: Google ft.com dogecoin for å slippe paywall

4 Likes

Jeg sliter litt med å se at Zuck vil ta posisjon i Bitcoin og dermed de facto hjelpe the winkles sin formuebygging. Tror rett og slett ikke at han har lyst til å gjøre noe som ganger de to selv om han også skulle tjene på det.