Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

1 Like

Hvis den bryter opp nå er det veldig bullish, har holdt higher lows på timechartet

Ser at det er veldig lite likvideringer nå, og likelig spredd på bull og bear

5 Likes

Breaking down again, embrace embrace!

1 Like

Potensielt bjørneflagg der? Ser mange av de meme-aksjene er tilbake i vinden over dammen så kanskje rotasjon ut av krypto og inn i GME / AMC igjen? Hadde en forventning om at kryptokræsjet skulle dra med seg indeksene lenger ned men korrelasjonen ser ut til å være borte nå… :thinking:

1 Like

5 Likes

Nå tror jeg vi skal opp :smiley:. Gjerne starte oppgangen i natt eller noe.

2 Likes

The trend is not your friend?

1 Like

Trenden er alltid klarest rett før det snur

BTC 2017 vs NÅ

3 Likes

Det vil si, det er fortsatt laaangt igjen ned… og med bjørnemarkedet er det bare å shorte hver eneste svake pump som kommer :slight_smile:

Såvidt jeg kan se stiger det mindre i prosent hver runde, noe som jo er naturlig med tanke på mcap

8 Likes

Noe som også gir mindre nedside

1 Like

Interessant chart. Så dersom historien gjentar seg så blir toppen rundt kommende årskifte :thinking:

1 Like

Prøver meg på mine første btc rundt 32500, håper på napp de neste 24t.

1 Like

Jeg kan ikke se det. Det varierer både hvor mange prosent det stiger og varighet mellom bølge 1 og 2. nå er vi på «gul» der det snudde ned i bølge 1.

1 Like

Når jeg zoomer ut ville jeg forventet at vi skal ned til 15k. Hva som skjer når vi kommer dit aner jeg ikke. Om det blir ørkenvandring eller noe annet…

1 Like

Ja, men ikke på bølge 2. Så da blir egentlig chartet litt sånn kron og mynt allikevell da…

2 Likes

Hvorfor ikke vente til det snur?

Det er jo ett godt poeng, jeg ser for meg å kjøre inn en 5000 lapp i mnd fremover. Hvor bunnen blir er jo umulig å spå, men det kan bli en mer stabil fortsettelse da større aktører er på vei inn. Det bør være god støtte rundt 30k!? Skulle det gå ned videre så “er det ikke så farlig” da det blir sparing på siden av aksjer, har tatt ut en del av aksjer nå og er egentlig bare eksponert 50% pr nå

1 Like

Vi er i akkumulering akkurat nå, dette er stunder som er kjedelige og får deg til å tro… " Å nei vi entrer bear marked ".

Zoomer du ut, er det helt normalt med kraftige korreksjoner. Nå skal vi svinge mellom 30k - 42k før vi bryter OPP!

bilde

8 Likes