Du mener Neo?
Strengt tatt er det borgerkrig
Hvor da?
EDIT: Aha, ser at du snakket om BCH/BTC = 0.25
Det er ingen store of value hvis du ikke kan utføre transaksjoner. Løsningen var å øke grensen for hvor stor blokkene kan være. Dette var ikke alle enige i, og nå er det slutten for BTC snart.
Vel, kanskje ikke med det første, jeg er jevnt fordelt på bitcoin ether Neo og bitquence og holder det slik, bitcoin furures blir introdusert i desember og bitcoin markedsføres via big bang theory, skal heller vurdere å selge investert beløp fra den sto i 4500 når vi når 10 000:+1: når det er sagt er jeg mer bull long term på ether ja men regner med å tjene penger på alle 4 kryptoinvesteringene mine;)
Vet ikke om denne er delt enda… ?
Dummeste jeg har hørt, ja så artikkelen på enten e24 eller dn. Tror de som skrev den artikkelen først må ha kost seg no veldig med et pentagram.
buy the dip?
Jeg satset i hvert fall på det. Men den kan nok gå lengre ned så lenge BTC gjør det bra.
Når vi snakker om bra - sjekk kursen nå
Hei!
Dere som bruker leverage på BitMex, hvor mye avkastning må man ha på f.eks x25 og x50 for å tjene på traden? (At det ikke koker bort i fees)
Det ryktes om at det kan bli noe av Segwit2x allikavel… ?!
Ja, det var vel implisitt med at de brukte ordet ‘suspended’ og ikke ‘cancelled’? Det blir en fork, men ikke nå, kanskje etter nyttår.
Hmm? Det står der at Coinbase har stengt for kjøp og uttak av BTC nå, da de regner med at forken blir gjennomført mellom kl 15 og 18 i dag (6-8AM PST).
Hmm, ser ut til at bitcoin fortsetter rallyet tross en liten korreksjon på Oslo Børs.
Ser vi 10k USD før nyttår?
- Ja
- Nei
0 stemmegivere