Har du en kilde? eller er det bare mailen fra for en uke siden+?
Jeg fikk mail fra Coinbase idag om at de stopper all BTC-handel. Innholdet i den mailen var akkurat det samme som det @arcone linket til. Det snakkes også om dette på Reddit, så følg med rundt kl 15 og utover, hvis du har BTC. Greit å være på den sikre siden tenker jeg
Jeg har også lest det samme. Så det er nok korrekt info.
Perfekt!! Da blir det kanskje en MEGAPUMP frem til da, eller var det det vi så i natt? Uansett. I’m HODLING, så får folk spekulere som de vil med å hedge mot altcoins, eller futures eller hva det måtte være
Jeg solgte, kunne fått 100usd mer,
vurderer å sette short på 7850 eller deromkring, hva tenker du ?
Njæææ… På en måte tror jeg ikke det vil spille like stor rolle lengre, aner ikke, men mener screenshot for å få B2X var forrige uke, så hjelper lite for folk å skaffe seg BTC rett før forken. Må se det an, man aaaaner jo ikke hvordan markedet reagerer
Carter Thomas:
BTC at $3,000: Wow, this is such an amazing accomplishment!
BTC at $8,000: See you at $25k sucka!
Bitcoin sliter med å treffe 8000$, den har vært på 79xx antall ganger siden kl 02 i natt
Vil ikke ikke si at den sliter Presser bra på nå. Jeg tror den var over 8000 på noen sider også.
Var over 8k over alt. Økte shorten på ca 8k
Over 8k igjen🙏
Fikk over 100% avkstning på siste trade BitMEX. Fornøyd med den, har sittet stille siden 15:50 igår.
71% av de som svarte tror at vi passerer 10k iløpet av året mot 29%. (totalt 38 stemmer)
Time will show
Mulig dette er et noob spørsmål, men finnes det en totaloversikt noen plass over hva slags aktører som har investert i Bitcoin? Tenker da en oversikt over f. eks. hvilke større fond, større aksjonærer og mindre småsparere etc. som eier bitcoin.
Er det i det hele tatt noen som vet hvem som eier bitcoins?
Ingen vet egentlig.
Enkelt og greit
Balansen per adresse er kjent / åpent, men en person kan ha flere adresser og vi vet ikke alltid hvem som skjuler seg bak en adresse
https://bitinfocharts.com/top-100-richest-bitcoin-addresses.html
Tok en posisjon Long BTC (x10)