Snakk om media attention når denne epsioden går på skjermen:
Når jeg ser nærmere etter og tenker på hva som sies rundt om i verden, så tror jeg faktisk ikke vi er lengre enn ‘First sell off’
Helt enig.
Og der brøt jommen ETH 500…
Om det er relevant eller ikke vet jeg ikke, men jeg og en kollega regnet kjapt på hvor mye hver bitcoin vil være verdt om den blir verdt like mye som totalt antall fysiske dollar i omløp.
Resultat 1,75 mill dollar PER bitcoin om man antar 21 mill bitcoins som er maks antall etter det jeg har forstått. Arrester meg om det siste er totalt feil.
I mitt hode gikk startskuddet til mania phase i mai
https://www.cryptocoinsnews.com/instagrammer-dan-bilzerian-tells-22-million-followers-boug/
“I bought a s***load of Bitcoin today,” Belzerian reported from the gym. “It’s so crazy watching that ***t f***ing go up, too, it’s like sweating like I made a bet on the Super Bowl or something.”
Det er ca 1500 milliarder dollar i omløp…
Takker, da skal jeg ikke benytte marketwatch som kilde lenger, da blir tallet i stedet ca 71.000 dollar pr. bitcoin.
Edit: Evt jeg kan lære meg å lese mer nøyaktig. For det var ca total for hele verden det var snakk om.
Beklager, dette var verden utenom USA.
Dette er totalen:
På ca 3830 milliarder…
Fortsatt en vei å gå om man skal sammenligne seg med cash-verdier.
Vi snakkes på $25.000
Ja, det er nok ennå noen uker til 1 Satoshi = 1 Dollar
De fleste youtubere som trader BTC snakker nå om overbought og parabolic moves. Bra du har sikret litt @WallStreet - tror det kommer en 50% korreksjon her…
Vet du hvilken dato den episode. Kommer?
I morgen
Perfekt tima da, MAX pump. Før det åpnes for future salg i Chicago om litt under 2 uker.
Nå var det også en Big Bang Theory-episode med Age of Conan husker jeg. Satte ikke akkurat fart på salget den episoden.
Serien suger jo ræv (eller; jeg har sett på det i 1 minutt og ble så irritert at jeg slo av), men all eksponering av krypto er god eksponering
Korreksjonen er jo ofte hentet opp igjen etter ca 1 uke, så det er nok bare en ny kjøpsmulighet for mange. Hint, hint!!
11410! gikk opp 200dollar på en fis der.