Denne var jo noget positiv Price prediction 2018/19.
https://longforecast.com/bitcoin-price-predictions-2017-2018-2019-btc-to-usd
Shit pomfritt, nå har market capen gått opp med 19 milliarder dollar siden i går kveld…
156 milliarder norske…!!!
Veldig interessant å høre på:
Hei,
er helt ny her. Kjøpte for 8000 i XBT gjennom NordNet. Burde jeg sette inn enda mer? Har mer cash som jeg KAN tape, men siden jeg er ny, så er det også litt “skummelt”. Har ikke lest alle trådene her, men skal ta meg tid til å finlese mer om Bitcoin og annen kryptovaluta
Les mer!
Akkurat nå har det vært en absurd oppgang og det kan derfor være at du treffer en korreksjon når du har lest deg opp litt er klar til å investere mer. Markedet kan også fortsette langt videre opp, slik er kryptomarkedet. Veldig vanskelig å forutse, desto mer grunn til å gjøre undersøkelser.
Det er alltid best å vite mest mulig om ting man investerer i. Her er heldigivs masse god info på denne siden og vi deltar gjerne i diskusjoner.
Takk for svar! Skal lese
Stiller meg bak RedEnergy, les deg opp. Dette markedet er svært volatilt, og som sagt så kan markedet fort få en kraftig korreksjon, så å sitte med både fiat og crypto er en fin måte å hedge markedet på.
Her skal det snart settes en FEIT Bitcoin short! Noobsene som kaster penger etter disse fjollete coinsa nå vil snart få seg en stjernesmell!
Bare pass på å ha kontroll på giringa og utstopping.
Morsomt at de av dere som leser denne tråden kunne plukket opp «nyheten» en måned i forveien
Når setter du shorten, eller er den allerede satt?
Skal du gjøre dette i BitMEX? Der shorter man jo med bitcoin futures. Om det går som du spår at alt kollapser vil verdien til bitcoin være null. Du vil ha stor gevinst og mange coins, men sitte igjen med null likevel?
Tullebank
Jeg er fullt klar over det, men snakk om å prate med to tunger.
Husk å stemme i kryptotråden folkens!
Hvor mye penger har DU i krypto?
Hva jeg har, er ikke akkurat det samme som hva jeg investerte for…
I pollen skal man bare poste innvestert beløp altså
Da må du ta med 0,- (tatt ut innskudd) som et valg
Hehe, ser den. Kan ikke redigere pollen, men tenker du da kan velge opprinnelig beløp