Utrolig… Det er jo ikke en dritt de tulle-coinsa faktisk kan brukes til… Og da ser det jo heller ikke ut som det går rette veien akkurat…
Gratulerer med en eventyrlig gevinst!
Cash nå ut og sett aldri de pengene inn i krypto igjen
Skal du ikke være med i inside-dealen med det spillselskapet?
hvilke måter kan jeg shorte bitcoin på? fiat/btc. er ig markets det beste?
Vurdere det ja Men det er jo ikke Bitcoins Krypto i seg selv er jo spennende med mange gode bruksområder, uten det nødvendigvis heller betyr at de relaterte coinsa skal bli så vanvittig mye verdt heller da
Så det er bare bitcoins du er mot? Ikke all krypto generelt?
BitMEX er det beste, ingen over ingen ved siden!
Overfør SEPA til Coinbase så til gdax for å kjøpe Bitcoins for overføring til BitMEX
Jeg skulle til å svare deg her, jeg ville solgt ut kanskje 20%, eller kanskje halvparten, men jeg ville ventet til over nyttår med de siste 30%. På grunn av skatt osv. hadde du ikke solgt ville du spart X antall kronasjer, som kunne reinvesteres fram til skatteregningen for 2018 .
Reinvestere det man skal betale i skatt året etter? Eeehh…hvis du taper det da?
Minn meg på å ikke ta tips fra deg
(Skøyer bare da )
var det noen som spådde bitcoin til hundre tusen dollar? sitter her å ser hvordan det bare øker og øker.
å angrer mer og mer på at jeg ikke kjøpte bitcoin tracker i september
kanskje ikke for sent å sette inn noen ører på det ?
Det er AKKURAT sånne som deg som driver boblen enda litt høyere akkurat nå… tenk litt på det før du kaster penger etter noe du mest sannsynlig ikke har særlig greie på…
nettopp derfor jeg ikke har kjøpt.
for lite greie på det og har sett at det er på natten her de drastiske svingniger skjer i begge rettninger.
så jeg holder meg til aksjer og selskaper som det er litt kontroll over.
men tanken om at man kunne vært noen gode skritt mot å eie huset selv å ikke banken tærer litt hehe
Jeg har nettopp solgt, men jeg mener fremdeles at Bitcoin skal langt oppover ennå.
Men etter min mening har denne veksten har gått for raskt, og at vi ikke er veldig langt unna en korreksjon.
spørs hvor mye den går ned. den vil vel ikke falle lenger enn til rundt 9-10 på neste korreksjon?
eneste som kanskje er lett å beregne er at når bitcoin går opp, da går ether ned? nå famler jeg kanskje
Veldig vanskelig å svare på hvor langt den skal ned, det kommer litt an på hva og hvordan det skjer. De fleste som kjøper Bitcoin nå er newbies, og jomfruer innen crypto, tror ikke det har mye å si for eth.
den går nok ikke ned i natt. snart 14 tusen dollar nå. mange glade fjes som logger på i morgen å sjekker trackeren
Hehe - lurt
Det jeg mener er at hadde han ventet en måned ville han hatt 11 måneder ekstra på å betale skatteregningen. Selvsagt risiko for at reinvesteringen går tapt, men i så fall selger han (Bitcoin? eller aksjer) for å betale regningen. Om alt har gått ned er det selvsagt dumt.
Bitcoin har ikke testet tidligere resistans på 5k. Tror vi kan se bitcoin ned på 7500$ hvis ikke det holder havner vi på 5000.
Jeg mener en 50-60% korreksjon er å forvente når den nå er beyond parabolic.