Shit, bitcoin støvsuger fort nå.
Rt 14 500??
Er det ikke typisk at før det smeller skikkelig før man er “supernova”-oppgang?
Pumpen er nesten som bestilt iforhold til lansering av CME sine futures.
Fortsatt vansinnesrally fram till 18 december då med andra ord?
Ikke umulig den går til 20k før den krakker men så blir det rundt 11k som er support. Bare å klargjøre midler for kjøp. Irriterende at den bare går og går men aldri kommer til døren…
Når den krakker bør man ikke kjøpe på dippen. Dette er megspumpem før futures kommer på CME
Kan du komme med en (litt detaljert) forklaring på hvorfor dette blir tilfellet?
Så dere mener den vil gå helt til 18.des? Hva skjer så når folk begynner å shorte CME futures? Er ikke det ikke litt begrenset med gevinst man kan få fra denne ved et krakk og den er shortet?
“CME Group will launch bitcoin futures in the fourth quarter. Bitcoin will trade in $25 ticks and have a daily range of no more than 20% above or below the prior settlement price.”
Sjefen og dattera har kjøpt bitcoin, ingen av de har peiling på hva en blockchain er for noe…
Bildet under er en såkalt optisk illusjon, egentlig er de helt like!
Ref. mitt spørsmål lenger oppe.
Kort fortalt CME er den største børgruppen i verden. Og vil kommer med futures mot bitcoin som kan kjøpes og geares med FIAT penger. Dvs du kan vedde på kræsjet uten å måtte bruke BTC for å vedde ( som man i stor grad må idag).
Det er jo en grei avkastning på 8000 kroner
Najs! Selg ut 30%
Det krever mot å selge med enorm gevinst, men det gjør noe med hodet du lærer litt av å ta gevinst (selv om du ikke selger deg helt ut). Det fine med dette er jo at du sitter “risikofritt”, dog å miste av gevinst er jo også et minus, sånn relative speaking
Tror han solgte 50% igår om jeg leste riktig.
Grattis @Ramsess med god gevinst ( om du har tatt gevinst) Papirgevinst teller ikke ;D
Hva er best å kjøpe iota gjennom? Spør før en venn…
“Folk” kommer til å BÅDE short og longe BTC med futures, og jeg tror at hvalene og kryptoentusiaster med driiitmasse BTC kommer til å straffe shorterne så inni granskauen, bare for å vise tvilerne (les: økonomer og store meglerhus i USA) at BTC er kommet for å bli, og er et lokomotiv som trenger mer enn noen usle futures for å stoppes; det trenger global strømstans!
Jeg har vært på Giza-platået, og det er IKKE en optisk illusjon, den er rock-steady!! Dog en gravplass, så visse paraleller håper jeg vi slipper å trekke…