Alle transaksjoner mellom wallets er innom blockchainen. Det er jo det som er flaskehalsen til btc
Leste du hva jeg skrev over?
Slik var det alltid før med Kina når bullmarket var heftig.
Sør Korea har overtatt den rollen nå. Kan også være på grunn av frykt for krig med Nord Korea.
En ting er Sør-Korea, men coinbase og bitfinex også
Ja det er sant, 1200 der er veldig stor forskjell!
Korea har gjevnt betalt 3500 mer hver gang jeg har sjekket siste tiden.
Må være en stor aktør da kanskje som har solgt kanskje slik prisen fallt ekstra mye? Eller har det vedvart?
Slik det er nå er det jo faktisk ikke så lett å drive overføre mellom børser heller siden det tar så lang tid man risiker jo gå glipp av mye.
Vad är det för skillnad på alla olika handelsplatser?
På coinmarketcap.com så ser jag ett pris, på bitcointicker.co ser jag ett antal olika priser (bitstamp, bitfinex, gemini osv…)
Är det så att 1 BC har olika pris beroende på var man köper den?
Det har vært sånn lenge
Kanskje for er flere noobs på coinbase
Blockchainen har bare noe å si når du sender mynter fra lommeboken til børsen.
Jeg gjør dette bare to - tre ganger i uka.
Arbitrage mulighetene for Bitcoins er ikke så gunstige og åpenbare som du kanskje skulle tro ved første øykast. Det har blandt annet med de ulike exchanges sine begrensede muligheter for veksling til FIAT å gjøre.
foreslår at alle som eier bitcoin skriver ut denne og henger på veggen
Kommer til å bli brutalt når dette får reversal. 100MA ligger på 6150$
Hva med 20 og 50?
270 milliarder nå… jeeezz
Jeg selger resten på 20000, litt ut på dagen i morgen
Haha. Bitcoin tar snart salto!
Var innom 17500 på Gdax nå Coinbase er nede.
Hei, er det noen som sitter med kunnskap rundt CME groups sin Bitcoin futures som blir lansert mandag 18 DES. Hvordan vil man kunne handle denne index’en fra Norge og hvilke muligheter vil det være rundt shorting. Takk for konstruktive svar.