Det er mange som nok ikke vet hva stop loss er. Dette er tross alt mennesker som mener det er risiko å kjøpe alt annet enn indeksfond. Å anbefale dem å begynne å handle krypto går i mot hver fiber i min logikk. Not that I really care, ikke mine penger, men da kunne de likegodt gitt dem til et veldedig formål
Sweet sweet funding for shortere på BitMEX gjennom helgen!
Altså, når voksne folk ber om råd, så antar jeg at de har evne til å skjønne risikoen. Dette er jo folk som vil prøve dette, så da sier jeg snitt inn. Ikke smell 40K inn i BTC på $15000. Ja, det finnes sikkert folk som synes at indeksfond er høy risiko, men som du sikkert skjønner så er det ikke disse folka som vil inn i krypto, det er et helt annet kaliber av folk.
The more, the merrier
Jeg satt en liten short på 14800$ may it all come crashing down!
Jeg tror “futuresene” kommer til å påvirke markedet på den måten at man får ett barometer på hvor markedet kanskje skal. Men i og med at det ikke er bunnet til Bitcoin, men er ett rent veddemål, så har de ikke noen direkte påvirkning.
Er det ekstremt høye fee’s på coinbase eller?
Ser at bitcoin ligger på 14800$ på Bitfinex, mens på Coinbase så ligger den på rundt 15750$. Er jo nesten 1000$ forskjell! Er det verdt å overføre bitcoins fra Bitfinex til Coinbase og selge dem der?
Er sikkert en grunn til dette og hvorfor folk ikke gjør dette fra før, men noen som kan opplyse meg ?
Vil muligens ta litt lang tid med og overføre bitcoins, Hvis du overfører m Ltc istedenfor er det kanskje mulig
Det er absolutt lurt, og mange som gjøre dette systematisk - frem og tilbake. Utfordringen er at det tar lang tid. Som @senci123 kan du veksle til Litecoin på Bitfinex og sende til Coinbase. Differansen er også stor på LTC, henholdsvis $145 og $167 nå. Omkring vanvittige 13% altså.
Ser ut som vi får en dupp nå i btc. Tenker å faktisk kjøpe denne gangen for å bygge på porteføljen jeg har fått av mining. Men bitcoinsnorway og kraken tar jo en del tid med bankoverføring. Vil kjøpe med visa. Prøvde å Google litt og fant coinbase (maks 150 dollar) og coinmama (6% gebyr!). Noen med bedre tips?
Er det nå det skjer? Er halslinja brutt?
Ned -13%
Har enda laver limits. Coinbase er raskt men også dyrt. Det virker som de fleste som tilbyr kjøp med kredittkort tar ekstreme gebyrer. Kanskje på grunn av volatilitet? Eventuelt grådighet selvsagt. Det siste er vel mest sannsynlig. Hadde jeg drevet bank/kredittkortselskap ville jeg så inni helvete vært kjapt ute med å tilby kryptokjøp med kredittkort. Til en ok pris.
Tipper den faller litt når det skal selges ;D
Får håpe de ikke selger alt i en market-ordre…
Er vel god sjangse for at de kjører auksjon slik FBI har hatt vane for å gjøre.
På det lokale rådhuset Hmm ikke bra om det blir auksjon, kommer jo an på hvem som vinner budrunden selvsagt men det blir jo en storfisk uansett. Får fåpe de deler opp beløpet i mange mindre deler…
Jeg tror alle bitcoins etter silk road ble auksjonert bort i bolker.
Leste akkurat om det, vet ikke hvor mange som ble auksjonert bort totalt, men det var visst en person/venture capitalist som kjøpte 33.000 bitcoin etter SilkRoad.
“All the bitcoin in the auction went to a single person.”
Ifølge en historie på coinbase:
https://www.coindesk.com/bitcoin-milestones-adam-draper-silk-road-auction/
Blir uansett spennende å se hva som skjer!
I ferd med å bunne nå? Vurderer et 20x eller 50x bull bet på bitmex nå.