Kan se sånn ut ja Wallstreet
Ja, se der!! 18100
Dette er stort… selv om fondet ikke er langt på nært så stort som det engang var så sender det et signal til resten av fondsgjengen på Wallstreet. Mcap. i krypto har mer en tredoblet seg siden jeg begynte å følge med. Jeg tror det er mye mer å gå på.
Så er spørsmålet, er vi i begynnelsen, midten eller slutten av syklusen?
Ignition
Jeg trodde jeg var bakpå å treg når jeg gikk inn i mai… men ser jo nå at det såvidt har begynt. Skulle også gått inn med mer og gjort ting som magefølelsen fortalte meg, men er nå med og tror dette kan gå veldig langt
Hehe, føler det samme - at jeg er sen til grøten, men galskapen kan fortsette en stund til tror jeg.
I utgangspunktet har jeg (mentalt) klargjort nyttårsportisen med 20% i krypto. Men ser nå jeg kanskje burde øke dette beløpet - det strider i mot hva jeg anser som rasjonelt, men man kan ikke tenke rasjonelt i dette markedet i følge @WallStreet
Hehe, jeg har vært positiv til krypto i lang lang tid (sjekk krypto tråden), det er BITCOIN jeg er skeptisk til. Jeg blir ikke klok på den. Mine tanker om BTC er at prisoppgangen er drevet av:
- Supply / demand
- Hype
- First mover advantage
Litt som @Irathi sa - både bestemoren og kona skal ha Bitcoin nå. Det er som Pokemon spillet.
Men hvis du ser på antall ICOer som er på gang, og hvordan folk begynner å ta i bruk teknologien til noe nyttig (noe annet enn som valuta) så lukter jeg både gull og grønne skoger.
Har nå funnet to Coin X’er. Begge har en logisk business modell og man kan forstå hvordan de skal appriciate (stige) i verdi pga. det som står i white paper (de fyller et unmet need).
Perfekt miljø å shorte Bitcoin i nå. Fundingen på Bitmex er sweet sweet og BOBLA kan briste når det skal være…
Del på en innside-tråd, så kan vi andre være med å vurdere. Som du har sett er det viktig å være tidlig ute. Men - hvis det er pågående IOC-er så går som regel ikke kursen så raskt opp. Dessuten går vistnok kursen ofte ikke så raskt opp rett etter ICO (ifølge Sturle i Bitmynt), det er mange som selger seg ut for å sikre gevinst osv.
Er ikke ofte det er så bra gratis lunch
Det er BS! Har vært slike rykter i mange måneder men ingenting skjer… og nå ville vært en veldig merkelig tidspunkt å introdusere det med de ekstreme nettverksforsinkelsene, høye fees og vanvittige pris-fluktuasjon.
Andre selskap som Steam kutter tvert i mot ut Bitcoin betaling fordi det ikke fungerer!
According to CCN, Scott Cutler, senior vice president of eBay Americas, told Yahoo Finance that the e-commerce giant is holding serious discussions about becoming the highest-profile company to accept cryptocurrency payments.
Kanskje, men hvorfor skulle det ikke fungere? Teknisk burde det kunne fungere om betalingen låses mens overførselen pågår.
Dette er jo bare tull. Ebay betalte jo en formue for paypal, og det er et tett integrert i modellen deres. Lite trolig de blir tidlig ute med crypto-betaling. Da har jeg mer tro på Amazon.
med transaction fees på over 20$, that shit aint gonna work…
20 dollar??? For å overføre penger/coins??