Long posisjonene øker igjen
Men hvem låner egentlig ut verdiene du shorter med om det faktisk er en boble som sprekker? Vil de ikke tape enorme summer?
Enig, bare et spørsmål om tid før folk begynner å innse at det allerede finnes langt bedre løsninger enn bitcoin for dette.
For eksempel kunne Amazon tilby en innskuddskonto, hvor man kan sette inn et “større” beløp i Bitcoin, og betale fra dette innskuddet når man handler senere (uten gebyr). I praksis overfører man da kanskje til en Bitcoin-pool som Amazon eier, men får tracket sin verdi i Bitcoin. Det kommer alltids en løsning!
Bitcoin er fortsatt en ung valuta - mye kan skje på den tekniske siden. Alle er enige om at det ikke funker bra slik det er i dag, men det er et faktum at man kan betale med Bitcoin via kredittkort (feks TenX).
Men ja, selvsagt finnes det bedre alternativer.
Han shorter derivater, desuten er det null regler så nakenshort er innenfor
Bitmex gir deg lån til giring. De sikrer seg ved automatisk likvidering + en funksjon de kaller automatisk deleveraging. I tilfeller der likvideringen likevel skulle skje slik at Bitmex ikke får tilbake alt (ved svært store og raske bevegelser) så har de et etterhvert gigantisk forsikringsfond som de da tar ut mellomlegget i fra.
Ro ned hestene litt da…
“We’re seriously considering it as these cryptocurrencies become more of a mainstream payment instrument, but we’re not quite there yet.”
Although it does not appear that eBay currently has any concrete plans to adopt cryptocurrency payments, the fact that the company is holding high-level discussions on the matter is the latest testament to how quickly bitcoin has permeated the mainstream.
— BS
ALLE diskusterer bitcoin og crypto, men betyr ikke at de vil konkludere med at det skal benyttes.
Da er det bedre å se på de som allerede har tatt det i bruk, som steam og lese om problemene de støtte på.
Går jo veien dette her!
Er det kun bitcoin du hater? Hvordan tror du f.eks ethereum prisen er om 5 år i forhold til nå?
Hater ikke Bitcoin, og i hvert fall ikke krypto generelt!
Men hater all den idiot-hausingen og MEGA-overprisingen som vi har sett lenge nå…
satte en short nå på 16686usd x 50 så får vi håpe det går rett i dass! leker bare med noen tusenlapper
Utifra ulike fora er det en mengde nye poster nå om hvordan bruke kredittkort, kan man bruke kredittkort, og coinbase er treig.
Så det er en mengde “småsparerer” på vei inn, noe som har pågått i flere uker.
Forskjellen nå er at bitcoin har stagnert.
Bitcoin futures faller.
Alts øker, dvs. de som har vært i gamet en stund som ikke er typiske weak hands beveger seg dit.
Så til tross for en mengde nye småsparere så går ikke kursen opp, det tenker jeg betyr massivt salgspress og tegnene for en massiv korreksjon begynner å gjøre seg gjeldende.
Blod i gatene snart? eller er det bare ønsketenkning siden jeg har en stor del av beholdningen i fiat…
Jeg tenker hvertfall at vi er langt forbi Sell On News når TV-nyhetene tar for seg både Ethereum og Litecoin. Derfor jeg ikke er investert i krypto over natten, dette kan virkelig punktere. Og DA er tiden klar å hamstre.
ser ut som støtten på 16270 brøt, ser på det som at den skal falle videre ned
Ja, nå begynner det å bli interessant! Øke shorten eller ikke…
Edit: Nå kommer de på løpende bånd…
REKT: Liquidated long on XBTZ17: sell 4052238 @ 16798.5 THE FINAL REKT
Anbefaler alle å godta at det er forskjellige meninger om bitcoin og krypto som sådan. Om du ønsker at alle dine meddebattanter skal være like bull på bitcoin, ja så må jeg dessverre meddele at du har trykket deg inn på feil forum.
Jeg setter personlig stor pris på diskusjonene her inne om krypto noe jeg har lært utrolig mye om. Jeg har ikke noe imot om du kjøper bitcoin, under den forutsetning om at du ikke satser mer enn du tåler å tape.
Tips: Om du ønsker å lære mer så kan du bla deg gjennom de tidligere innleggene.
Gode kjøpsanledninger!
ikke enig når alt er opp 20% iløpet av de siste 24 timene
Bunnet den ut nå? eller bare en liten pause før vi fortsetter videre ned?