Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Siste pessimist er blitt optimist.

SELG! :smiley:

Aldri vært pesismist. Men folk skjønner jo ikke risikoen, så da kan man ikke hause mer.

Forskjellen nå og ved thanksgiving er før og etter futures, og det tror jeg kommer til å ha mye og si. Bare se hva som skjer nå, alt går ned samtidig, Iota greier og å være litt mot syklisk.

2 Likes

Det er godt mulig, futures har jo ikke en direkte påvirkning på kursen. Men vi får se. Går inn med 10% av dagens gevinst i funcom og kit. Så føler det går fint å tape pengene også :stuck_out_tongue:

Drevet av «mannen i gaten»
Det som er oppsiktsvekkende er at det ikke er store investeringsselskaper som står bak veksten – det er «mannen i gaten».

– Det virker som om alt sammen blir drevet av «the average Joe», som ikke er i nærheten av like finansiell kompetent som en profesjonell fondsforvalter, sier Chris Weston, strateg i IG-gruppen, til Wall Street Journal.

Wall Street Journal skriver at Sør-Koreas andel av bitcoin-verdenshandelen på et tidsrom var omtrent en fjerdedel. CNN skriver blant annet at skoleelever sjekker prisene jevnlig i friminuttene, og omtaler det som «en mani».

Pokemon Go anyone? :smile:

1 Like

Ja, det er bra ingen av de har hørt om stop-loss for da hadde bunnen falt ut for lenge siden :smiley:

2 Likes

The Swedish co-founder of Bitcoin.com, one of the largest websites in the industry, has sold all his bitcoins because it’s “as good as useless”

https://nordic.businessinsider.com/the-swedish-founder-of-bitcoin.com-one-of-the-largest-sites-in-the-industry-has-sold-all-his-bitcoins-because-its-as-good-as-useless--/

Morro artikkkel, hype bitcoin cash han der nå :stuck_out_tongue:

Jada, han og Roger Ver, likte de før, nå er de bare teite.

1 Like

Jeg er vel også ganske teit da :wink:

Ja hva tenker dere om fremtiden. Bitcoin vs Bitcoin Cash.

Ingen av delene lever i fremtiden :wink:

Ri bobla så lenge man kan !

1 Like

Begge deler vil leve men hva de er verdt er et helt annet spørsmål. Forøvrig tror jeg ikke BTC blir den som troner øverst når vi begynner å betale med Krypto.

Neida, ikke du Jadda :wink:
Roger hauset opp bitcoin før, så begynte han snakke dritt om den og de som holdt på med den, for så å hause opp sin egen coin (som f.eks bare har 2 utviklere).
Og nå gjør han narr av de som ikke er like rike som han (Andreas Antonopoulos), og er i det hele tatt en usmakelig fyr.

1 Like

Jeg forstår ikke argumentet som Roger Ver og andre bruker om at Bitcoin Cash (BCH) er lynrask i forhold til Bitcoin (BTC). Ja, BCH har 8x større block. Ja, det tar mye kortere tid å verifisere transaksjoner med BCH. Men det henger proporsjonalt sammen med hvor mange som bruker de to valutaene, og det er åpenbart at BTC har en mye større daglig omsetning enn BCH. Det vil si, dersom Roger Ver m.fl. får det som de vil og BCH blir større enn BTC, kommer de til å slite med akkurat de samme problemene med lange transaksjonstider og høye fees.

Logikken er enkel, de vil ha folk over på BCH for da kan de selge og tjene mye mer penger :wink:

1 Like

Joda. Alle har en agenda. Leger som redder liv ønsker fortsatt å tjene penger.
Men argumentet gir fortsatt ikke mening. Man kan ikke oppgradere block-størrelsen til evig tid, så da må det andre løsninger til for å muliggjøre valutatransaksjoner.

1 Like

Hvor mange timer tar det å gjøre en bitcoin-transaksjon nå om dagen? Skulle Bitcoin erstattet verdens pengesystem ville den brukt mer strøm enn det vi produserer. Selg dritten mens hypen er der fortsatt. Det er kun spekulanter som meg som driver prisen opp.

1 Like

Username checks out som vi sier på reddit.

3 Likes

Kan det ta mange timer å kjøre en whitedraw ?Har opplevd dette har kanselert.