Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin 1 - Mai 2017 til Juni 2021

Er det ikke om et par timer bare?

Jo, det stemmer! I morgen / den 18ende / et par timer :wink:

Kl 00.00 tror jeg

Jeg hadde egentlig regned med et julerush i BTC, men kan se ut som det starter tidlig.

50k før nyttårsrakkettene fyrer avgårde :stuck_out_tongue:

1 Like

Brudd HS BTC/USD nå…

Heftig!

1 Like
2 Likes

@TinvesT - er jo ikke så langt ned mtp. potensialet i formasjonen? Mot $17400?

Jeg håper den krakker under $14000… :smile:

image

image

Var det ikke en som spådde 20K og så krakk?

1 Like

Jeg tenker at krakket kommer rett etter nyttår. Det blir masse prat om bitcoin og investeringer etter juleselskapene. Også er det sikkert mange som vil sette cash i bitcoin rundt nyttår for å skjule penger for myndigheter. Ivhertfall hvis systemet er som i Norge. Rett etter nyttår tryner det… Kanskje…

det mest ideelle er at det krakker rett før årsskiftet så sparer man litt på skatten =)

Kjøpte for 8000 gjennom Nordnet i begynnelsen av des. Har nå 57% avkastning. Sykt!

Kommer til å stige MYE MYE mer i julen, når alle sitter å diskuterer rundt julebordet ;D

3 Likes

Det ble sagt om thanksgiving og, og slo vel forsåvidt til.

Yep, det ble 2 eller 3 nye ATHer da. Når har jo kursen doblet seg siden da :stuck_out_tongue:

Eller blir det panikk salg når de begynner å diskutere hvordan de skal betale for black-friday spendingen sin hehe :slight_smile: og hva de kan faktisk handle med bitcoin?

1 Like

Jeg satser på at Korea kjører en pump rett før julemiddagen som de gjorde med thanksgiving. Så glemmer folk at de må cashe inn og handler i blinde ;D

Har du kjøpt?

Skal sette en long ja

1 Like