Det er litt funny, han som i det legendariske klippet fremstår som en monsterdouche har jo blitt en av de mest sympatiske og pedagogiske typene på youtube
Zoom ut vi skal langt ned
Hvor langt? hvor lang tid?
Det tar tid å gå nedover også, skal nokk opp en gang heller 2 først også
Jada, kommer an på hvor god man er til å trade de små bølgene. Garantert mye opp og ned men 10-20k er i sikte slik jeg leser chart nå.
Er enig med deg. Kan faktisk se den helt tilbake til $12k som samsvarer med tidligere topp, fib. nivå, og like stor korreksjon som sist (fra $20k til 3k eller hva det var). Det vil selvfølgelig ta lang tid hvis den skal dit. Ellers er 20-25k også interessant.
Mm, hvis man ikke tar stilling til 10k-15k, så handler man helt i blinde.
Den letteste måten å skremme retail er gjennom helgene, lite volum og såkalte scam bevegelser.
Jeg ser BTC maks gå ned til 28800$ med en rekyl opp, der vi fortsetter OPP på mandag.
Ser mer og mer ferdigristet ut
De negative skriveriene er nå nesten like fremtredende som de positive var i mars. Det taler ganske godt for en oppgangsperiode om litt.
Var nok av de som skrev bitcoin skulle til 1000 i mars i fjor
Egentlig litt betryggende at du sier det, Savepig.
Hvis BTC når feks 20k, eller til og med lavere, hvor lang tid tenker dere før vi er tilbake til toppen?
Tipper vi aldri får se ny ATH
Aldri si aldri halving blir det igjen om noen år
Som den evige optimist jeg er, eller var i hvert fall, tenker jeg vi ser 1 mill dollar.
Anthony vonHodl
Byzantine General
Gi dette en drøy måned til folk har begynt å komme tilbake til setet i august, så har fundingen vært bearish omtrent like lenge som til oktober/november i fjor
Liten observasjon.
Ser man på volumet på de 3 forskjellige stedene, har man 3 forskjellige resultat bak.
1: Tydelig volumspike, med en god bar til oppsiden. Test til nedsiden igjen, men et svakt rally i etterkant. Lavt volum, og makter ikke å matche toppen fra begynnelsen av rangen.
2: Igjen en klimatisk volumtopp i bunn, hvor man får en tydelig “demand tail”. Men forskjell på open og close er mindre. Volum faller og man får et enda dårligere rally på tynt volum.
3: Høyt volum igjen. Men denne gangen ingen oppgang. Istedenfor får man en tydelig bar til nedsiden som lukker under åpningsprisen på Nr2. Volumet i etterkant er mye bedre en hva man hadde etter Nr2. Til tross for dette klarer man foreløpig ikke å generere et bedre rally.
Akkumulering av de store gutta, de bestemmer når oppgangen kan starte?