Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin Teknisk Analyse

Ja. Derfor blir det opp.

2 Likes

Bitcoin anses vel være en slags «trygg havn» når det stormer i kryptomarkedet? Dvs vi går mot mer risk-off sentiment om man følger den tankegangen.

1 Like

Tviler på folk hopper over i Bitcoin dersom de tror på storm ellers i markedet.
Da veksler de heller om til en stablecoin eller rett om til fiat.

Tidligere kunne man se Bitcoin holdt seg bra i starten dersom det ble panikk. Siden man som regel måtte veksle mot Bitcoin når man skulle ut av altcoinen.

1 Like

Alle går ned men bitcoin faller mindre enn alts mener jeg (dvs dominance øker).

1 Like

Ja ikke noe nytt det. Samme oppover. Gode altcoins går mye bedre enn Btc i bullmarked.

Ingen enkel sak å manøvrere i dette markedet som går rett sideveis.
Men holder en knapp på en bounce ut i fra triangelet opp mot 21 800

1 Like

Kan bli en fin dayly close

1 Like

For min del så må det større bevegelser opp med volum og deretter retest, noe jeg har lite tro på nå. Ikke slik småkiling rundt streken :sweat_smile: edit: innen 7-9 november viser mitt chart

Formasjonen sier ned. Tror vi får en fakeout på oppsiden før vi dropper skikkelig ned. Så en rød november/desember.

2 Likes

Viktig scrolle litt tilbake for å som ble tenkt bak i tid noen ganger. Ble lurt av oksefella, det er siste gang det sjer! :stuck_out_tongue:

Denne fortsatt ikke ut av kontekst :point_down:

5 Likes

Ikke nådd helt opp

Denne begynner å se litt toppaktig ut på Dayly. Så jeg tror den kommer til å prøve seg ned en tur. Viktig at 20 000 holder i så fall

2 Likes

Her vil nok det fundamentale definere den tekniske retningen ila noen dager :slightly_smiling_face:

1 Like

Tok godt imot der :ok_hand::rocket::rocket:

Ca 15% ned til bunnen 18 juni var det vel, prosentvis sjanse for at bunnen har vært inne øker daglig

3 Likes

Så lenge utviklingen er sidelengs innenfor denne trading rangen så mener jeg sannsynligheten for videre opp eller nedgang ikke endrer seg. Trenden på lengere sikt er ned.

Lengre sidelengs bevegelser har en tendens til å bryte trender, og adopsjonen av btc på verdensbasis er fremdeles høy, så jeg mener dess lengre akkumulasjon på disse nivåene, dess større sjans for bunn er satt (17.600). Den lange trenden er opp, og volumet akkumulert rundt 20.000 er også høy. Ser bra ut :+1:

4 Likes

Går man tilbake i tid de siste årene, så har det aldri vært feil å kjøpe krypto når vi er kun er par stykker som diskuterer krypto på forumet. Så kan man heller selge når trådene blir rødglødende.

8 Likes

Brutt ut av negativ rsi-trend

1 Like

Tok godt imot der ja :slight_smile: Også en del bedre en aksjemarkedet, så det er noen store som kjøper.
Treffer motstandsnivået 21 500,

Tenker at momentet fortsatt kan gå til nedsiden i 4H chartet. Tar den dog i mot der igjen så kan det bli spennende.

2 Likes

Ser ut som Haugen også er positiv nå :rocket: