Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin Teknisk Analyse

Etter siste grønne plupp så gikk den litt lenger ned enn høyeste støttenivå?

Ja, kan fort gjøre det denne gangen å
15k
10k

1 Like

Traff godt ned på støtten og ble tatt i mot rundt støttenivået. Det kan selvfølgelig snu her selv om momentet til bitcoin er nedover på dayly.

På 4H ser denne ut momentet skal til å snu i og prøve seg videre nedover

1 Like

Sist gang vi slo over til rødt på daily grafen burde man ikke ha hodlet

Føler vel ikke at jeg griper etter halmstrå om jeg kaller den litt tynn :grinning:

Rett sideveis, kommer vell ikke store bevegelsene nå før mot nyåret…

Ser man på bollinger bands på daily, så ser man at en stor bevegelse nå nærmer seg veldig :relaxed:

2 Likes

Dager, maks 2-3 uker så smeller det :grinning::+1:

1 Like

Dobbelsjekket denne! Ikke vært så sammenbefattet siden…

1 Like

Bollinger bands utvider seg

4 Likes

Kommer litt sent denne oppgangen og uten korreksjoner. Kan være duket for en tur ned…

Synes bitcoin ser friskere ut en aksjemarkedet, men tror de tar samme rettning. Uansett med BB som utvider seg fra de nivåene de her vært på så kan det gå langt begge veier 28K/11K

3 Likes

En ny liten tur opp. Bitcoin trenger desperat å sette en higher high

Helst godt over 22.000

2 Likes

200 ema på daily er 20999 nå. Weekly på 25073. Tror det er to nivå å følge med på også.

2 Likes

Jeg tenker at det er ganske avgjørende hva som skjer her på 19k når prisen prøver å komme seg tilbake i den tidligere rangen som vi var i veldig lenge. Dette er jo teknisk sett en ganske klokkeklar short med enkel invalidering, så jeg er allerede short (også siden jeg tror det større markedet setter en meningsfull topp her med ES rundt 4050,)

Om prisen klarer å etablere seg over 19k så tror jeg personlig 22-24k er veldig nært. Så det kan bli spennende, men forutsetter at ES fortsetter til 4100-4200, og jeg tror det kan bli en utfordring.
Personlig tror jeg vi er veldig nær en lokal topp her…

3 Likes

Ja det har gått uvanlig fort opp akkurat nå.

1 Like

Går unna :rocket::star_struck:

3 Likes

Ingen svakheter å spore på oppgangen og selv om den i teorien har VRVP rundt disse prisene så med dette momentet og den lange perioden sidelengs så er det ikke sikkert 20K kommer til å holde for bears :chart_with_upwards_trend:

2 Likes

Hadde vært gøy om vi stanga mot 200MA og gikk ned en liten stund til. Mer tid til billige sats og økt selvtillit for bjørneshorting før en skikkelig short skvis opp til 32k

1 Like

Gikk fort igjennom 19k og skviset mye shorts der, og nytt spennende nivå her med toppen av forrige VAH og midten av hele den større rangen. Om bulls tar dette nivået og så tenker jeg veien er veldig kort til 24-25k. Om vi begynner å selge ned igjen så blir det å følge med på om 19k holder som støtte eller om dette bare var en deviation.

Tenker det er viktig hva aksjemarkedet gjør på Mandag. Om vi får en selloff til 3950 eller om vi pumper videre opp til 4100-4200 på ES legger nok føringen.

Fra macro perspektiv så er det verdt å legge merke til at VIX og DXY kommer ned til viktige nivåer og, som tyder på at vi potensielt kan nærme oss en topp, men ser jo foreløpig lite svakheter både på aksjer og crypto, så kan hende bears må være litt tålmodig haha.

5 Likes