Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin Teknisk Analyse

Sexy

Enkleste analyse er: om BTC går over 70k: Kjøp!

2 Likes

Viktig å ikke bli med på oppgangen ja. Alltid vente med kjøp til etter det har steget :sweat_smile::see_no_evil:

2 Likes

Fått bra moment oppover. De som kjøpte på 30 000 skal nokk ut på ett tidspunkt, samt indikatorene peker mot skikkelig bull stemning.


Kanskje det er nå det snur :thinking:

Har ikke flyttet på noen streker enda - liker forresten trading view veldig bra siden strekene ligger igjen og man kan følge med på utviklingen i forhold til det man har tegnet opp.

Ser ut som den tester 200 dagers-støtte nå. Så blir det vel videre oppover tenker jeg :rocket:

Kan det hende BTC tar seg et lite pust i bakken snart? Traff fib 0.618, og ser ut som divergens fra slutten av Juli på stochastic og vanlig RSI. Jeg har i alle fall solgt ut en del og håper på bedre inngang i en del - men typisk om BTC og hele markedet bare raser videre… for det er lite volum her foreløpig så salgsinterressen er ikke på topp - enda i hvert fall.

Det jobbes som bare det av bjørnene for å ikke slippe den over 50- 51000 ish. Over det området er det vel ikke skikkelig motstand før 60 000ish?

Samtidig som dette pågår, dundrer det fundamentale videre. Mannen i gata akkumulerer , finansbransjen akkumelerer, land innfører til og med btc som egen valuta!

Jeg tror bjørnene skal få slite.

2 Likes

Har du et oppdatert chart med de samme strekene, holmes? :relaxed:

2 Likes

Sjekket nå - hadde justert scenario fra den analysen, tror på opp til ATH og så får vi se videre retning derfra

2 Likes

Følge med på brudd opp eller ned fra rektangelet

5 Likes

Etter det bruddet opp fra 50 000 USD ser den betraktelig sterkere ut. Tett oppunder ATH nå, tenker den holder seg der innenfor det blå triangelet noen måneder frem til nyåret ennå og er spent på hvordan altcoinsene reagerer på dette :slight_smile:

(Hadde opprinnelig sett for meg en mer nedgående trend etter dette fallet i sommer, men da den brøt opp fra støtten (oransje triangelet) der ble alt snudd på hodet.

Kan bli en finfin vår :star_struck:

5 Likes

Tror vi er inne i en volatil, men sidelengs trend / konsollidering før videre opp eller ned

1 Like

God morgen! Håper alle får en bra trading-uke! Sjekk gjerne vår nettside www.TAkurs.com for litt inspirasjon☺️

Oppdatering på denne:
Etter ett mislykket forsøk på brudd opp, så holder den seg fint i triangelet. Forventer at den på ett tidspunkt litt senere i år skal touche lower support mot slutten av året.

1 Like

Ikke mange timene til denne formasjonen bryter. (one hourly) Størst sjans for nedside kanskje. Uansett er det så lavt ned til sterk støtte at jeg tipper den bryter til oppsiden likevel.

2 Likes

Mulig kileformasjon om man zoomer ut

3 Likes

1 Like

Vil ikke terge noen

1 Like

Brudd! Ned å teste bruddet?