Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin Teknisk Analyse

Tur ned til 52k?

1 Like

Herlig, takker!

1 Like

Nesten “confirmation”, men ikke helt enda. Men ser ut til at det er forsøk på brudd ut av den fallende kortsiktige trenden her nå på 4 timer chartet. Nettopp retestet bruddet og snudd opp, men må over 58300.

3 Likes

Hva tenker vi nå?

Second last hope 47223 (cirka) :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ukeschartet har dog ikke vært rødt 4 uker på rad siden juni 2020. Så vi får håpe på en snuoperasjon her i innspurten av uka.

3 Likes

Litt støtte rundt dagens pris. Bryter den ned er det kort vei ned til 28 000USD og kan fort få en blodrød dag

3 Likes

Monthly:

MACD ser litt skummel ut, stochastic derimot ser bra ut på M, W og D.

2 Likes

Grundig gjennomgang av en som er verdt å følge.

2 Likes

Ned gikk den… Kort vei ned til 20 tallet nå

Muligheter for en liten bounce rett under dagens nivå, gjør kanskje ikke store utstlag på BTC men kan være en liten trade mulighet for altcoins.

3 Likes

Får håpe folk tar en liten posisjon etterhvert her nå og legger det bort noen år. Kanskje vente til det kommer noen grønne candles på weekly?

Langsiktig tenker jeg å la denne og neste weekly utspille seg jeg handler. Mistenker en stor rød candle neste uke også :sweat_smile:

3 Likes

Enig. Jeg foreslår også å vente.

Jeg tror det blir veldig volatilt en periode nå, så det blir lett å brenne seg for de som driver trading.

En lower high på weekly er ikke helt bra. Men er det nødvendigvis slutten på bullmarkedet?

I en nedadgående trend så er det alltid naturlig å se nedover på hvilken neste støtte som gjelder, og på ett tidspunkt så snur det som regel. Man kan jo argumentere for at det skal ned til 28 og om det kommer dit så er neste 20,17 osv. Så bunner de største indekser ut, snur og alt glemt. Da er det fint å feks kjøpe litt annenhver uke i området man mener det er rimelig.

3 Likes

Jeg tror ikke den går under 30k mer enn et par sekund. Da vil mange store som MicroS havne i minus. Det tillater de ikke tror jeg. De låner Fiat til 0.5% rente og kjøper plutselig 3000 Bitcoin.

MicroStrategy har vel godt over $2B i gjeld de har handlet bitcoin for allerede så vi får se om de får låne mer penger eller om de blir margin called før dette er over :wink:

1 Like

Foreløpig bare en svær tradingrange. Ikke veldig spesielt at prisen tester bunnen satt fra mai-juni.

7 Likes

Vi får den første klare dobbeltoppen

2 Likes

Langt i fra. Kult chart!