Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin Teknisk Analyse

Det er bare en feil og det er at det er en oppgang på 300 % før du kommer til “første opptur”.

Her er en bedre presentasjon av Arcane Research. Ble skrevet 1 desember.

Ahead of the curve report:

https://k33.com/research/archive/articles/ahead-of-the-curve-november-29

Ja, sier da at det egentlig blir mellom-toppen ja.

Spørsmålet blir jo også, er det første eller andre hovedtopp man skal bruke som topp i 2021-2022-runden. Den ble så uvanlig.

Bruk den første. Det var den egentlige toppen. Det er i alle falle alle traderne jeg følger enige om.

Om det er tilfellet er vi allerede forbi mellomtoppen da.

Vi er nå 487 dager fra toppen 10 november 2021.

Bear marked i 2014 varte i 407 dager og bear marked i 2018 varte akkurat i 364 dager fra toppen.

Å sitte og håpe på 9-12 k nå er helt tullete syns jeg. Da er man låst i noen forhåndsdefinerte tanker. Som jeg forøvrig har påpekt manglene ved helt siden dag 1… :wink:

Hadde jeg hatt masse frie midler hadde jeg nok kjøpt. Men boligkjøp og reise til Japan låser opp mesteparten. Vil ikke ta et bet på 3 mnd sikt i Bitcoin nå. Men kunne det stått stille i 2 år ser jeg lite nedsiderisiko ja. Altså, den kan falle 50%-60% herfra neste 3 mnd. Derfor blir det ikke god R/R for min del. Når jeg vet jeg må ut med midlene da.

1 Like

Vi sloss om ny high nå og volumet på kraken er veldig lavt akkurat nå. RSI tok dog en ny high på daily. Det var godt å se. Weekly ser bare fantasisk ut.

Fant en bullish crossover gitt

Rett ned, rett opp?

Eller hva tror TA folket?

28700 check

1 Like

Gikk inn igjen på 28200. Eller 1317 sek i xbt.

Tar ut forrige topp på momentet :chart_with_upwards_trend:
OBV er fortsatt svakere og indiker dobbel bear div, som kan tyde på at det evt er kun en pullback det er snakk om :chart_with_downwards_trend:
første støtte er nå logisk å tenke at er 23 000

2 Likes

Skal godt gjøres at Bitcoin går til 9-12k nå innen utgangen av mars. Får konkludere med at du hadde rett og jeg hadde feil her Morti. Håper du fikk godt betalt for det fra økningen :slight_smile:

1 Like

Der doblet jeg! 27400 :slight_smile:

1 Like

Jeg holder en knapp på noe ala det her. Ned til 23-24 et sted?

1 Like

De som følger teknisk analyse kjøper på søndag om kursen er over 25 000 blank. Da har vi printet “confirmation candle” på bruddet av 200 ukers MA.

4 Likes

Bra blanding her av bears og bulls. Holder meg for tiden litt mer på bjørnesiden.

OBV går stadig nedover selv om prisen går oppover, minner for meg om en stor bull trap. Men vanskelig å si det før den for testet seg nedover på weekly.

Om den går nedover og den konsoliderer der er det ett kjøp til meg med monthly momentum som er nære ved å snu.

3 Likes

Synes btc virker strong. All Fud preller av.

30 k soon :chart_with_upwards_trend:

Å PS : buy Tsuka :dragon_face:

3 Likes

Og plutselig var vi der :star_struck:

3 Likes

Trenger en sterk avsluttning på uken om denne (Helst Close over forrige open) for at denne analysenikke skal slå til. Typisk reversial pattern om denne har close som nå.

5 Likes