Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin Teknisk Analyse

2 Likes

Noen som har volum på de forskjellige kursene? (Volumbarer som kommer fra siden). Er vel funksjon i tradingview bla

Gratis på kraken

Ble det? :thinking:

Det får tiden vise :heart_eyes: Den har vel steget 56% så langt i år. Blir spennende å se.

Nå er det deilig bearish igjen

Velkommen tilbake, @holmes

1 Like

Fant indikatoren jeg lette etter på Tradingview

“Rektember” pleier sjeldent bli en god måned i cryptomarkedet. Men pleier å være greie kjøp før “uptober”.

1 Like

Ser ingen åpenbare tegn til noe at denne ikke fortsetter ned…

Dayly
volumet fortsetter å følge pris, ser svak ut

3 Likes

Rimelig sikker på at vi ser en wick under 20.000 ila året. Jeg er klar :crossed_fingers:

Synes selv den ser nærmest perfekt ut for en spike opp snart.

Mulig opp å teste rundt 29-30 kortsiktig, men må jo komme en fillerister til? Gjør alltid det :yum:

Da er tjuefemtusendollarspørsmålet om støtten holder

1 Like

Det er vel frykt for at Ftx skal få lov til å likvidere det de har av coins og tokens vi ser i markedet nå. Man rart med det. Når markedet frykter at noe skal skje en dato, så skjer mange ganger det motsatte. Uansett spennende dager. 25k er selvsagt viktig nivå :crossed_fingers:

1 Like

Håper det! Q4 tror jeg er en bra tid å scale inn i markedet. De som er tålmodige og tar litt risiko nå, tror jeg sitter godt i det i 2025😊

1 Like

Hadde gjort seg med et lite knepp til opp nå over 26k. Da er man tilbake i “noenlunde trygg sone”.

Edit: da var det i boks.

2 Likes

Utvikling av Bitcoin siste året. Fra et Argentinsk perspektiv.

Bitcoin to argentinian pesos

Dollar mot Pesos siste år

1 Like

Over 27k :muscle:Tror det kan bli en bra slutt på året

2 Likes