Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bitcoin Teknisk Analyse

… It rhymes…

2 Likes

Toppet på 97.800, nå ned 20-25%, edit: ALTS MINST 50% :yum:

Nei masse støtte her, men Mr.Market har et ønske om at du selger eller går short nå.

Spiller ingen rolle hva som er grunnen, jeg tror vi skal ned fremover nå, same as always

1 Like

På støttenivå. Gir mening med en litt sideveis rundt disse nivåene, men da må momentet stoppe når vi beveger oss over i februar…

Overaskende store utslag til lørdag å være.

2 Likes

Ganske ville greier som skjer nå ja :sweat_smile: Enten et siste flush eller videre nedover ja.

1 Like

Bitcoin gonna bitcoin :joy: vekk meg om 10 år :upside_down_face:

1 Like

Slik jeg tegner har den nå bikket over i hylende bearish og det mest nærliggende er å tenke at den vil pines nedover i et år til

5 Likes

Kjøper i nov og des 2026 mellom 40k og 50k og sitter til 2029 og selger når den nærmer seg 250k💵.

1 Like

Ikke noe pent bilde over hele linja i dag nei, men blir heller ikk overrasket om den går ned til 74k og så rett opp igjen.

1 Like

Beklager, missa “teknisk analyse”. off-topic

Ser man på tidliger weekly/dayly ras så er det ca 40% for bitcoin.
Om den raser neste måned er det unaturlig at det går lenger ned enn rundt 50k-56k i denne omgang

1 Like

På tide å se nedover på chartet. Naturlig å se etter tidligere nivåer rundt 50k - 67k, men det er vanskelig å pinpointe eksakte nivå og om det eventuelt kommer en panikk wick

4 Likes

Følger opp med “krysset”, fib 0.618, 1 år etter toppen og konsolideringsmotstand før topp, ca 58.000 🫡

RSI på weekly er jo allerede nede på temmelig nedtrykkede nivåer. Hvis du sier noe rundt 60.000 som et naturlig sted å se på så synes jeg ikke det er det dummeste gjettet.

Jeg vil jo definitivt gjette at det sikkert kommer en eller annen syk wick slik @heljohn nevner

Det er jo nå de neste par årene vi får svaret på om hele crypto og verdien av en fri blockchain bare var tullball.

Chartet er jo alvorlig mye styggere om man ser på Bitcoin/Gull liksom, kanskje Schiff ler best til slutt?

2 Likes

Baserer meg på at det fortsetter i en ny bul periode slik som før enn så lenge

Har gjort en analyse tildigere for å prøve å se på bunner i stedet for topper, samt bruk AI på å se på den logaritmiske (avtagende) veksten.

Har tatt utgangspunkt i growth low to low i syklusen. Logaritmisk vekst i denne sylkusen skal da være ca 92% som tilsvarer en pris på 31 500$

1 Like

Har gjort utregningene tidligere for å time neste bunn. Historisk er det april 2027 som blir bunn og Bitcoin-kurs mellom 30-50k dollar. Usikker på hvordan dollarkurs påvirker.

Jaha?

2 Likes

Shitcoin?

Den tanken der streifer nok flere av oss :sweat_smile::joy:

3 Likes